Skravletråd januar

Trøtt i dag. Min lille søvnterrorist spiste bra mye grøt i går kveld.

Og bare var en del våken og skulle ha mer melk enn en trøtt mot hadde ork til, våknet sliten.

Trøtt i dag. Min lille søvnterrorist spiste bra mye grøt i går kveld.

Og bare var en del våken og skulle ha mer melk enn en trøtt mot hadde ork til, våknet sliten.

Uff da. For håpe du får sove bedre i natt:) jeg må faktisk vekke lillegutt nå for å gi grøt om ikke får jeg han ikke til å sove for kvelden etterpå...
Altså.. ikke pga grøt men sen dupp

God morgen! Hvordan ser dagen deres ut i dag?

Idag har vi bare vært hjemme. Lille har vært små forkjøla og snørrete. Ikke hatt så lyst på mat, men jeg ammer og det vil hun ha, men ikke så lett med snørr i nesa. Så har tatt noen runder med nesesuger.

Ellers så har jeg strikki litt, sov 2t med mini, det var deilig! Så lagde jeg middag med mini på ryggen(bærer). Og badet i badekaret for første gang med baby! Det var koselig <3

Idag har vi bare vært hjemme. Lille har vært små forkjøla og snørrete. Ikke hatt så lyst på mat, men jeg ammer og det vil hun ha, men ikke så lett med snørr i nesa. Så har tatt noen runder med nesesuger.

Ellers så har jeg strikki litt, sov 2t med mini, det var deilig! Så lagde jeg middag med mini på ryggen(bærer). Og badet i badekaret for første gang med baby! Det var koselig <3

Høres ut som en deilig dag :)

Nesesuger, ja.. Jeg grøsser litt ved tanken på sånne enda [emoji14]
Høres ut som dere har hatt en grei dag, tross forkjølelse! :)

Straks: gi bebis pupp, så grøt så sengen kl 1930. Da kommer mannen hjem fra trening. Deretter begynner kjærestekveld! Og skravling da…:)litt innimellom

"Strepsils" - er det utenlandsk variant for repsils? Samme, eller litt bedre?

Takk for det, og god søvn for deg! :)

Bedre ;) er med litt antibiotika eller noe i. Derfor de ikke får selge det i Norge.

Uff da. For håpe du får sove bedre i natt:) jeg må faktisk vekke lillegutt nå for å gi grøt om ikke får jeg han ikke til å sove for kvelden etterpå...
Altså.. ikke pga grøt men sen dupp
Det var sen dubb ja.

Back
Topp