Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Blir nok bra det og daAh det er sant! Nå er de allerede halvveis ferdig i ovnen. Panne next time!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir nok bra det og daAh det er sant! Nå er de allerede halvveis ferdig i ovnen. Panne next time!
Blir nok bra det og da![]()
Mett er viktig da! Sånn ost pleier bli veldig fett.. :/Ble det. Men veldig fettete. Litt kvalm. Men mett![]()
Trøtt i dag. Min lille søvnterrorist spiste bra mye grøt i går kveld.
Og bare var en del våken og skulle ha mer melk enn en trøtt mot hadde ork til, våknet sliten.
God morgen! Hvordan ser dagen deres ut i dag?
Idag har vi bare vært hjemme. Lille har vært små forkjøla og snørrete. Ikke hatt så lyst på mat, men jeg ammer og det vil hun ha, men ikke så lett med snørr i nesa. Så har tatt noen runder med nesesuger.
Ellers så har jeg strikki litt, sov 2t med mini, det var deilig! Så lagde jeg middag med mini på ryggen(bærer). Og badet i badekaret for første gang med baby! Det var koselig <3
Idag har vi bare vært hjemme. Lille har vært små forkjøla og snørrete. Ikke hatt så lyst på mat, men jeg ammer og det vil hun ha, men ikke så lett med snørr i nesa. Så har tatt noen runder med nesesuger.
Ellers så har jeg strikki litt, sov 2t med mini, det var deilig! Så lagde jeg middag med mini på ryggen(bærer). Og badet i badekaret for første gang med baby! Det var koselig <3
Skal ned og se på et eller annet, så snart snuppa er ferdigdusja og i sengHva er planene for kvelden?
Foreløpig passer det mandag,torsdag og fredag![]()
"Strepsils" - er det utenlandsk variant for repsils? Samme, eller litt bedre?
Takk for det, og god søvn for deg!![]()
Se luksusfellenSkal ned og se på et eller annet, så snart snuppa er ferdigdusja og i sengenn du?
Hva er planene for kvelden?
Det var sen dubb ja.Uff da. For håpe du får sove bedre i nattjeg må faktisk vekke lillegutt nå for å gi grøt om ikke får jeg han ikke til å sove for kvelden etterpå...
Altså.. ikke pga grøt men sen dupp
Ah farmen i kveld jaSnart legge storebror. Så er det beina på bordet og farmen tid. Kanskje det blir noe toast og![]()
Si mandag da joDa er det opp til deger ledig alle de dagene.
Hvor gammel er bebis?Straks: gi bebis pupp, så grøt så sengen kl 1930. Da kommer mannen hjem fra trening. Deretter begynner kjærestekveld! Og skravling da…litt innimellom