God dag
40 dager igjen til termin i dag ! Og mindre til de er her ! Kan ikke tro at jeg snart er i mål
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Tvillinger på gang? Så spennende! Blir hektisk tid for deg nå daGod dag40 dager igjen til termin i dag ! Og mindre til de er her ! Kan ikke tro at jeg snart er i mål
Oi! Tvillinger på gang? Så spennende! Blir hektisk tid for deg nå da![]()
Vært ett tungt svangerskap?Ja stemmerja jeg gleder meg veldig, men unner ingen å gå gravid med to
![]()
hihi håper det smakte med toastSitter i godstolen nå. Må lage meg en toastspise og så prøve på litt søvn.
Jepphihi håper det smakte med toast![]()
hehe ikke feilJeppVar skikkelig godt. Mulig det blir toast til lunsj og
![]()
hjelpe meg så fort tiden går!God dag40 dager igjen til termin i dag ! Og mindre til de er her ! Kan ikke tro at jeg snart er i mål
Veldig tungt :/Vært ett tungt svangerskap?
hjelpe meg så fort tiden går!
Har dere navn klart?
men en del forslag?Veldig tungt :/
Nei![]()
Haha! Toast gjengenhehe ikke feilher og
![]()
hahha oh yeahHaha! Toast gjengen![]()

Nesten jahahha oh yeah
Bor dere rett ved senteret der ute?
nytt profilbildeNesten jaEller, tar 10-15 min å gå
![]()
Sport 1, helsekost, princess, tilbords, to skobutikker, to frisører, cubus, nille, lindex, first man/women, dyrebutikk, bokbutikk/lekebutikk, apotek, jernia, polet, narvesen, rema, spar, og to andre klesbutikker jeg ikke husker navnet på.nytt profilbildeKlarte ikke dy meg
ahhaka butikker er der ute nå egentlig?
Aha. er det verdt turen utSport 1, helsekost, princess, tilbords, to skobutikker, to frisører, cubus, nille, lindex, first man/women, dyrebutikk, bokbutikk/lekebutikk, apotek, jernia, polet, narvesen, rema, spar, og to andre klesbutikker jeg ikke husker navnet på.
Ja, hvorfor ikke? Kan jo lunsje med meg på bakeriet (det glemte jeg å skrive at vi også har)Aha. er det verdt turen ut?
Nå er ikke bakeri og meg så bra match....cøliaki...men en kaffe og de har vel et eller anna glutenfritt...ellers klarer jeg meg lenge på kaffeJa, hvorfor ikke? Kan jo lunsje med meg på bakeriet (det glemte jeg å skrive at vi også har)![]()
Du får gi en lyd når du skal til verdens navle daNå er ikke bakeri og meg så bra match....cøliaki...men en kaffe og de har vel et eller anna glutenfritt...ellers klarer jeg meg lenge på kaffeLunsje med deg gjør jeg gjerne en dag
![]()
hahah bedre å bare avtale en dag daDu får gi en lyd når du skal til verdens navle dahahahha