Skravletråd januar

Uventet skravletid. Får ikke logge på jobb. Ikke på første forsøk i alle fall. Bedriver "forsøk. vent. Få feilmeidng. Vent. prøv igjen"

Og skravler i mellomtiden

Ja, og nesten kanskje 3/4 porsjon grøt til kvelds. Den er fra 8 mnd men uten klumper (og smak, det er havregrøt rett og slett)

I natt bør hun sove godt, håper jeg

Bare få henne i seng. Sitter på potte men er vel ferdig der nå. Bleie, pysj, tannpuss og pupp så skal hun legge seg til å sove. (ja, burde vært motsatt rekkefølge på de to siste sikkert men da blir hun så våken. Blir så trøtt og døsig av puppen på soverommet)

Brukte samme rekkefølge selv:P
Håper hun sover godt i natt!

Kjedelig å bare spise rosenkål da:p
Steka var himmelsk! Fått den av en jeger som jakter i mine skoger:)

Hørtes bra ut.
rosenkål er ikke jeg heller glad i, men eldstemann tar den. (seriøst, det er virkelig ikke mye grønnsaker vi har kommet borti den gutten ikke spiser altså. Han er ikke så gad i kålrot da, i alle fall ikke kokt...)

Ahh:) for stort til frøkna. Ellers kunne du gjerne bli kvitt en ;)

Mener mannen og.... men jeg hadde slitt med å velge hvilken jeg skulle kvittet meg med. De er jo så fin alle sammen!

Må ha kveldsmat i dag.

Mellomste spiste til min glede mye mer enn jeg hadde beregnet i dag. Hun er småspist av seg. Men når hun slår til og spiser mye, kjempeflott det, men da spiser jeg selvsagt mindre så jeg er sikker på at ungene blir mett

Da må du finne litt mat:) noe som frister?

Ja, og der var det gjort... godt med salt chips... :(
Haha. Er gjerne alt for godt..
Er litt VEL glad i godis selv, så i dag har jeg prøvd å gjemme alt jeg har.. [emoji14]

Da må du finne litt mat:) noe som frister?

Tok meg et par knekkebrød med ost.

Ikke egentlig nok kjenner jeg, men...

Det luktet himmelsk da mannen laget seg en frossenpizza til sen middag da han kom hjem, da sto jeg på vei ut døra for å hente eldstemann fra korpsøving, men lukta var deilig. Pizzaen ville jeg ikke ha, og den skulle han ha, de te greit, men ostesmørbrød hadde sikket ikke vørt feil, men litt sent, og jeg gidder ikke.

Hørtes bra ut.
rosenkål er ikke jeg heller glad i, men eldstemann tar den. (seriøst, det er virkelig ikke mye grønnsaker vi har kommet borti den gutten ikke spiser altså. Han er ikke så gad i kålrot da, i alle fall ikke kokt...)
Kjekt når de små spiser grønt! Mi liker det som er nettopp grønt. Rosenkål og brokkoli er "hurra" [emoji14]

Hørtes bra ut.

Rosenkål er spesielt, men godt sammen med annen mat:)
Ikke verst at han liker det! Vet ikke om så mange barn som liker den:P

Back
Topp