Jepp. Forsøker etter beste evne [emoji14]
Tenkte forsøke meg på en kort tur etterpå, for akkurat NÅ føler jeg meg ok![]()
Ikke ta deg vann over hode da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Forsøker etter beste evne [emoji14]
Tenkte forsøke meg på en kort tur etterpå, for akkurat NÅ føler jeg meg ok![]()
Kjempelett gitt [emoji14]
Haha. Dårlig gjort egentlig [emoji23][emoji106]
Nå kommer jeg.
Du tar rosenkålen, jeg resten?
Farlig farlighvilken chips
![]()
Ja, og nesten kanskje 3/4 porsjon grøt til kvelds. Den er fra 8 mnd men uten klumper (og smak, det er havregrøt rett og slett)
I natt bør hun sove godt, håper jeg
Bare få henne i seng. Sitter på potte men er vel ferdig der nå. Bleie, pysj, tannpuss og pupp så skal hun legge seg til å sove. (ja, burde vært motsatt rekkefølge på de to siste sikkert men da blir hun så våken. Blir så trøtt og døsig av puppen på soverommet)
Kjedelig å bare spise rosenkål da
Steka var himmelsk! Fått den av en jeger som jakter i mine skoger![]()
Ahhfor stort til frøkna. Ellers kunne du gjerne bli kvitt en
![]()
Brukte samme rekkefølge selv
Håper hun sover godt i natt!
Fikk rådyrstek, poteter, viltsaus og rosenkål![]()
Må ha kveldsmat i dag.
Mellomste spiste til min glede mye mer enn jeg hadde beregnet i dag. Hun er småspist av seg. Men når hun slår til og spiser mye, kjempeflott det, men da spiser jeg selvsagt mindre så jeg er sikker på at ungene blir mett
Haha. Er gjerne alt for godt..Ja, og der var det gjort... godt med salt chips...![]()
Da må du finne litt matnoe som frister?
Ungene lagt og vi er plassert på sofaen. Gubben har funnet frem chips, og jeg skal egentlig være sunn. Sååååå lett når han sitter og knasker. Blææææ!!!
Uventet skravletid. Får ikke logge på jobb. Ikke på første forsøk i alle fall. Bedriver "forsøk. vent. Få feilmeidng. Vent. prøv igjen"
Og skravler i mellomtiden
Kjekt når de små spiser grønt! Mi liker det som er nettopp grønt. Rosenkål og brokkoli er "hurra" [emoji14]Hørtes bra ut.
rosenkål er ikke jeg heller glad i, men eldstemann tar den. (seriøst, det er virkelig ikke mye grønnsaker vi har kommet borti den gutten ikke spiser altså. Han er ikke så gad i kålrot da, i alle fall ikke kokt...)
Hørtes bra ut.
rosenkål er ikke jeg heller glad i, men eldstemann tar den. (seriøst, det er virkelig ikke mye grønnsaker vi har kommet borti den gutten ikke spiser altså. Han er ikke så gad i kålrot da, i alle fall ikke kokt...)