Ja Westworld er supercreepy. Den kom under huden på meg! Anbefales
Supercreepy er ordet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja Westworld er supercreepy. Den kom under huden på meg! Anbefales
Den høres spennende ut! Skal vurdere se den.Sci-fi-western [emoji14] Er en fornøyelsespark som skal være "ville vesten" med roboter og gjester som kan gjøre hva de vil. Jeg har ikke sett så mye, men den skal visst være veldig bra!
Jeg synes zombier og sånt er fælt og mye i Westworld er fælt også, så da kom jeg på den, hehe.
Høres bra ut!Ja Westworld er supercreepy. Den kom under huden på meg! Anbefales
Ja gjør detTrives hun?![]()
Får vurdere det etterhvert.Vel hmm sammenhengende. Syns nå jeg iallefall![]()
Samme herSnart finne senga kjenner jeg
Mhm opp tidlig ?Får vurdere det etterhvert.![]()
Opp tidlig?Samme her
Ikke supertidlig , må opp ca 7Opp tidlig?
Jeg? Njæ. Får kanskje samboer til å smøre skolemat til L.. Jeg er sykemeldt, og blir dårlig når jeg gjør noe, så.. Kan like godt ligge lenge.Mhm opp tidlig ?
AhaIkke supertidlig , må opp ca 7
Wr bare sliten å med mye tanker i hodet
Vi får se etterhvertAhahuff da. Håpe det kommer seg
Ja stemmer. Godt å kunne ligge lenge da. Her er frøkna vekkerklokkeJeg? Njæ. Får kanskje samboer til å smøre skolemat til L.. Jeg er sykemeldt, og blir dårlig når jeg gjør noe, så.. Kan like godt ligge lenge.
Mhm lykke tilVi får se etterhvert![]()
Takk for detMhm lykke til![]()
Jobb i morgen ?Takk for det
Noen få timer bareJobb i morgen ?
Får nyte soving mens jeg kan, for i juli/august blir det vel slutt på sånt [emoji23]Ja stemmer. Godt å kunne ligge lenge da. Her er frøkna vekkerklokke
Jeg har funnet min.Snart finne senga kjenner jeg
Du sov jo lite natt som var. Få deg søvn. Håper du får sove godtIkke supertidlig , må opp ca 7
Wr bare sliten å med mye tanker i hodet