Skravletråd januar

Hvordan får dere disse emojiene? Er det kun synlig fra desktop? (Bruker iPhone -ingen av de fungerer utenom :) og ;)

Akkurat ferdig med OA! Dritbra!
Digger Zombier selv. En annen bra ny serie på Netflix er Travellers. Sorry for at jeg bare hopper inn i samtalen deres, men et sted må man begynne å skravle ;)
Noe gode zombiefilm/serie tips? [emoji14]
Føler jeg har sett alt jeg har hørt om..

Noe gode zombiefilm/serie tips? [emoji14]
Føler jeg har sett alt jeg har hørt om..

*Van Helsing (Netflix) litt mer Vampyr enn zombie da.
*The Strain (HBO) typ virus som gjør deg til Zombie serie.
*Fear The Walking Dead
Det er de jeg kommer på...;)

*Van Helsing (Netflix) litt mer Vampyr enn zombie da.
*The Strain (HBO) typ virus som gjør deg til Zombie serie.
*Fear The Walking Dead
Det er de jeg kommer på...;)
Fear twd har vi på "lista", strain er sett 1 sesong av (bra serie da), og van helsing.. Filmen har jeg sett, men det er kanskje serie også?

Gode tips da [emoji106]

Fear twd har vi på "lista", strain er sett 1 sesong av (bra serie da), og van helsing.. Filmen har jeg sett, men det er kanskje serie også?

Gode tips da [emoji106]

Van Helsing: ja det finnes en film og men dette er serie fra 2015. Veldig spennende!
Heldiggris som har alle sesongene av fear the w... igjen. Føler jeg har sett alt fra zombieverden allerede haha!

Hm, hva handler det om da? Aldri hørt om :)

Sci-fi-western :p Er en fornøyelsespark som skal være "ville vesten" med roboter og gjester som kan gjøre hva de vil. Jeg har ikke sett så mye, men den skal visst være veldig bra!

Jeg synes zombier og sånt er fælt og mye i Westworld er fælt også, så da kom jeg på den, hehe.

Sci-fi-western :p Er en fornøyelsespark som skal være "ville vesten" med roboter og gjester som kan gjøre hva de vil. Jeg har ikke sett så mye, men den skal visst være veldig bra!

Jeg synes zombier og sånt er fælt og mye i Westworld er fælt også, så da kom jeg på den, hehe.

Ja Westworld er supercreepy. Den kom under huden på meg! Anbefales

Da har jeg vært på trening! Lenge siden sist, men så utrolig godt. Treningssenteret som ligger rett her jeg bor har "tren gratis ut januar", så da fikk jeg prøvd meg på det. Trivdes veldig godt!
Åh så kjekt da:)

Akkurat ferdig med OA! Dritbra!
Digger Zombier selv. En annen bra ny serie på Netflix er Travellers. Sorry for at jeg bare hopper inn i samtalen deres, men et sted må man begynne å skravle ;)
Hehe ingen problem :) bare kjekt det. Hvordan serie er travellers ?

Back
Topp