Fjompeline
Glad i forumet
Den har vært fin,din da?
Min har vært fin den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har vært fin,din da?
Noe gode zombiefilm/serie tips? [emoji14]Akkurat ferdig med OA! Dritbra!
Digger Zombier selv. En annen bra ny serie på Netflix er Travellers. Sorry for at jeg bare hopper inn i samtalen deres, men et sted må man begynne å skravle![]()
Åpen barnehage er super kjekt![]()
Noe gode zombiefilm/serie tips? [emoji14]
Føler jeg har sett alt jeg har hørt om..
Hm, hva handler det om da? Aldri hørt omJeg fikk lyst til å tipse om Westworld, men det er vel ikke zombier...![]()
Noe gode zombiefilm/serie tips? [emoji14]
Føler jeg har sett alt jeg har hørt om..
Jeg fikk lyst til å tipse om Westworld, men det er vel ikke zombier...![]()
Fear twd har vi på "lista", strain er sett 1 sesong av (bra serie da), og van helsing.. Filmen har jeg sett, men det er kanskje serie også?*Van Helsing (Netflix) litt mer Vampyr enn zombie da.
*The Strain (HBO) typ virus som gjør deg til Zombie serie.
*Fear The Walking Dead
Det er de jeg kommer på...![]()
Det bør vi kunne jaLitt skuffende, ettersom vi nå har gitt det et forsøk også :O
Dette kan vi gjøre bedre..
Fear twd har vi på "lista", strain er sett 1 sesong av (bra serie da), og van helsing.. Filmen har jeg sett, men det er kanskje serie også?
Gode tips da [emoji106]
Hm, hva handler det om da? Aldri hørt om![]()
Jaja.. Vi får henge i som vi kan. Prøve engasjere litt rundt, mulig.Det bør vi kunne ja
Sci-fi-westernEr en fornøyelsespark som skal være "ville vesten" med roboter og gjester som kan gjøre hva de vil. Jeg har ikke sett så mye, men den skal visst være veldig bra!
Jeg synes zombier og sånt er fælt og mye i Westworld er fælt også, så da kom jeg på den, hehe.
Vel hmm sammenhengende. Syns nå jeg iallefallEr den veldig sammenhengende, eller begynner det en ny ting for hver dag? Eller et sted i mellom?
Heia heiaJaja.. Vi får henge i som vi kan. Prøve engasjere litt rundt, mulig.
Åh så kjekt daDa har jeg vært på trening! Lenge siden sist, men så utrolig godt. Treningssenteret som ligger rett her jeg bor har "tren gratis ut januar", så da fikk jeg prøvd meg på det. Trivdes veldig godt!
Hehe ingen problemAkkurat ferdig med OA! Dritbra!
Digger Zombier selv. En annen bra ny serie på Netflix er Travellers. Sorry for at jeg bare hopper inn i samtalen deres, men et sted må man begynne å skravle![]()
Så kjekt . Hva jobber du med?Min har vært fin dengrei dag på jobb, fornøyde barn på ettermiddagen så da kan man ikke klage