Du får spille litt pokemon (om du gjør det da). Jeg pleier kjøre til nærmeste poke stop og spille litt![]()
Haha, kanskje jeg må begynne med det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får spille litt pokemon (om du gjør det da). Jeg pleier kjøre til nærmeste poke stop og spille litt![]()
VAr veldig koseligSå utrolig koseligEr sånn man ikke har mulighet til hver dag. Nyt det!
Ja, da går hvertfall tidenHaha, kanskje jeg må begynne med det![]()
Hva spiste dere for noe da?VAr veldig koselig![]()
Pokemon er fint.Ja, da går hvertfall tiden![]()
Pokemon er fint.
Jeg gikk tur i over halvannen time i dag. Klekke egg...
Og snuppa sov det meste av turen
Ikke dumtJeg har ett 10 km egg jeg må få klekket! Tror jeg må inn til sentrum en dag for å gå og ta poke stop![]()
Det burde du da jaBle enda 4 nye uker med sykemelding i dag. Så.. Burde egentlig ha god tid til skravling... [emoji14]
Ble enda 4 nye uker med sykemelding i dag. Så.. Burde egentlig ha god tid til skravling... [emoji14]
Jo takk! Må bare få ladet opp telefonen litt, så skal jeg slenge meg litt på. Da håper jeg flere også slenger seg på, for selv om jeg er ganske god på å skravle med meg selv, så kan det bli kjedelig i lengden altså.Oi, såpass. Masse god bedringog masse god Tid til skravling!
Var i kantinen på jobben hans. Han rekesmørbrød og jeg kyllingsalatHva spiste dere for noe da?![]()
Samt veldig lett at det blir spammingJo takk! Må bare få ladet opp telefonen litt, så skal jeg slenge meg litt på. Da håper jeg flere også slenger seg på, for selv om jeg er ganske god på å skravle med meg selv, så kan det bli kjedelig i lengden altså.
Halla damer! Lenge siden sist! Hvordan går det med dere?
Hei på dere [emoji4] en stund siden nå. Men vi har vært opptatt med sykdom også har jeg vært opptatt. Sovnet av på kveldene [emoji13]
Alt bra med dere? [emoji4]
Fått ryddet på badet også å i sokke/ubdertøys kommoden.
Digg å få orden
Prøv å strekk dere over 4500 per dag hadde vært noe. Over 5500 så blir det fantastisk. Over 6000 blir ellevilt!!