Skravletråd januar

Pokemon er fint.

Jeg gikk tur i over halvannen time i dag. Klekke egg...
Og snuppa sov det meste av turen

Jeg har ett 10 km egg jeg må få klekket! Tror jeg må inn til sentrum en dag for å gå og ta poke stop ;)

Jeg har ett 10 km egg jeg må få klekket! Tror jeg må inn til sentrum en dag for å gå og ta poke stop ;)
Ikke dumt

Jeg har bare et stopp i gangavstand. Men kjører jeg til et mer sentralt sted kan jeg rusle og ta stopp. Det er litt greit men ikke steder jeg er så ofte.

Ble enda 4 nye uker med sykemelding i dag. Så.. Burde egentlig ha god tid til skravling... [emoji14]

Oi, såpass. Masse god bedring :) og masse god Tid til skravling!
Jo takk! Må bare få ladet opp telefonen litt, så skal jeg slenge meg litt på. Da håper jeg flere også slenger seg på, for selv om jeg er ganske god på å skravle med meg selv, så kan det bli kjedelig i lengden altså.

Jo takk! Må bare få ladet opp telefonen litt, så skal jeg slenge meg litt på. Da håper jeg flere også slenger seg på, for selv om jeg er ganske god på å skravle med meg selv, så kan det bli kjedelig i lengden altså.
Samt veldig lett at det blir spamming

Smetter inn et innegg så Ronja kan skrive 4 til

Jmf Tamara sitt ønske om 5000 i snitt de neste fem dagene ligger vi litt dårlig an når vi ikke er halvveis til 5000 i dag...

Back
Topp