Jo ja gjør jo det. Gøy følge med på listen og virker dessuten som skravlingen har minket. Jeg skravler dog når jeg kan uansettSavner dere topp 100???
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo ja gjør jo det. Gøy følge med på listen og virker dessuten som skravlingen har minket. Jeg skravler dog når jeg kan uansettSavner dere topp 100???
![]()
God morgenGod morgen alle sammen
Her er jeg og alle tre ungene oppe. Eller, ungene er oppe, jeg er på badet.Her er meg og frøkna våken...resten av huset sover ...skulle jeg gjort selv også kjenner jeg...zzz
Trenger han vel da ja. Mannen og guttungen våkner nok rundt 08.00 tipper jeg. Eldste kan sove til halv 12 om man ikke vekker før.Her er jeg og alle tre ungene oppe. Eller, ungene er oppe, jeg er på badet.
Mannen jobbet sent i natt og får sove litt.
Tja vanskelig å si, men virker ikke så veldig god akkurat...Hvordan er formen hans i dag?
Det har jeg, ja.
Jeg er bare blitt pushet litt igang av andre mødre rundt meg som signaliserer at om man vil ha et spesielt rom på lekeland er det greit å bestille sånn en god måned i forveien.....
Vet ikke jeg, 2400 på lekeland eller 1700+ordne mat og dill selv på skolen, det blir ikke stor forskjell (jeg ender jo med å kjøpe tema-papirfat og kopper og servietter, i tillegg til å bake og lage pizzaboller)
Om vi kunne funnet et rimligere lokale hadde det vært bedre da.
Eller hjemme, men....
Tanken på den ekstreme ryddejobben som må gjøres på loftet (lekerommet) og den må virkelig gjøres altså. Men vi snakker om mange timer. For en voksen.
Også like ille to timer senere?
Det er ikke plass til at 15 stykker ser tv (vi kunne jo satt på frost....) samtidig noe sted i huset heller....
Krysse fingrene for at det kommer en halv meter snø og er -2 og opphold den dagen? ;-)
Jeg har en amerikansk værmeldingensapp. Den har melding langt frem i tid.
Men antyder ikke akebursdag nei...
![]()
6 grader og regn
Nei. Hun vil ikke det. Lurer inn litt, men hun kastet det stort sett på gulvet. Grøt fekter hun bort eller spytter ut
Får i henne litt. Halve porsjoner maks.
Slitsomt.
Ammer mye.
Frokost i dag.Skjønner det er slitsomt
Håper det snart snur! Dumt å måtte kjempe for å få inn maten![]()
Hjelper ikke helt at de nå er bare 14 jenter da ei flytter denne helga. Fortsatt litt vel mange...Hehe, krysser fingre for snø ja![]()
Sånn egentlig helt normalt at det ikke er snø her i vinterferien altsåÆsj, håper ikke det stemmer![]()
Så kjedelig daTja vanskelig å si, men virker ikke så veldig god akkurat...
Planer for dagen?God morgen
Bedre i dagHørtes ikke helt bra ut, håper du får en bedre helg
Mannen og eldste rydder i garasjen . Gir vekk litt ting. Var nettop en og hentet gipsplater her og kommer en senere for vaskemaskin . OJ skal i bursdag,får se hvem som følger . Ellers taco ,film og snop som vi pleier lørdager. Der da?Planer for dagen?
Ja, ganske kjedelig og spesielt siden vi skal feire bursdagen te eldste. Og farsiden er veldig opptatt av å markere runde tall, så da feirer vi alle sammen og blir godt over 20 stk [emoji14] barnebursdagen som skulle hvert i går derimot er foreløpig flyttet til ukjent dag.Så kjedelig da
Mannen rydder garasjeMannen og eldste rydder i garasjen . Gir vekk litt ting. Var nettop en og hentet gipsplater her og kommer en senere for vaskemaskin . OJ skal i bursdag,får se hvem som følger . Ellers taco ,film og snop som vi pleier lørdager. Der da?
Blir litt folk daJa, ganske kjedelig og spesielt siden vi skal feire bursdagen te eldste. Og farsiden er veldig opptatt av å markere runde tall, så da feirer vi alle sammen og blir godt over 20 stk [emoji14] barnebursdagen som skulle hvert i går derimot er foreløpig flyttet til ukjent dag.