Skravletråd januar

Nei...og alternativt ? Hjemme og inne?:) eller vurderer du noe lekeland :)?
Helst ikke hjemme, men kanskje.
Eller lekeland
Eller leie skolen
Eller noe annet.
 
Hun vil ikke ha brødskive da?:)
Nei. Hun vil ikke det. Lurer inn litt, men hun kastet det stort sett på gulvet. Grøt fekter hun bort eller spytter ut

Får i henne litt. Halve porsjoner maks.
Slitsomt.

Ammer mye.
 
Passer fint å skulle feire bursdagen til frøkna i morra... holder på med en marengsbunn nå, så bare en haug med andre kaker, brette og legge på plass klær, vaske og henge opp klær, vaske opp, støvsuge og vaske gulver... håper bare den syke lille tassen min sover i kveld[emoji12]
 
Passer fint å skulle feire bursdagen til frøkna i morra... holder på med en marengsbunn nå, så bare en haug med andre kaker, brette og legge på plass klær, vaske og henge opp klær, vaske opp, støvsuge og vaske gulver... håper bare den syke lille tassen min sover i kveld[emoji12]
Fått gjort alt?
 
Åh så kjipt da :(
He he ehm lar være å svare på det ;)
Ja nå har han jo sovet greit noen timer de andre kveldene så i dag som jeg har mye å gjøre kunne han jo ha sovet godt da [emoji14] men han er jo syk, så kan jo ikke gjøre annet enn å pleie og kose når han våkner :)
Såpass ja [emoji14]
 
Ja nå har han jo sovet greit noen timer de andre kveldene så i dag som jeg har mye å gjøre kunne han jo ha sovet godt da [emoji14] men han er jo syk, så kan jo ikke gjøre annet enn å pleie og kose når han våkner :)
Såpass ja [emoji14]
Hvordan er formen hans i dag?
 
Back
Topp