Skravletråd januar

Dritt dag... trodde jeg var kommet meg litt ovenpå igjen... men Neida. Snakket akkurat med sjefen som spurte hvordan jeg hadde det. Og hva skjer da? Joda, jeg knekker sammen. Samme som nå når jeg skriver denne tråden. Jeg knekker sammen igjen... argh!!!

Så kjipt å høre:(
Varm klem til deg!

Den følelsen når du våkner kl 04 av ett sykt barn, og oppdager at puta og ansiktet til barnet er fult av blod... tydeligvis en som har hosta/nysi en del i natt uten at jeg har reagert [emoji14]
Usj da

Den følelsen når du våkner kl 04 av ett sykt barn, og oppdager at puta og ansiktet til barnet er fult av blod... tydeligvis en som har hosta/nysi en del i natt uten at jeg har reagert [emoji14]

Oi! Såpass ja. Da dunket vell mammahjertet litt ekstra fort... masse god bedring!

Usj da

Da har du jo litt tid:)
Det har jeg, ja.

Jeg er bare blitt pushet litt igang av andre mødre rundt meg som signaliserer at om man vil ha et spesielt rom på lekeland er det greit å bestille sånn en god måned i forveien.....

Vet ikke jeg, 2400 på lekeland eller 1700+ordne mat og dill selv på skolen, det blir ikke stor forskjell (jeg ender jo med å kjøpe tema-papirfat og kopper og servietter, i tillegg til å bake og lage pizzaboller)

Om vi kunne funnet et rimligere lokale hadde det vært bedre da.
Eller hjemme, men....
Tanken på den ekstreme ryddejobben som må gjøres på loftet (lekerommet) og den må virkelig gjøres altså. Men vi snakker om mange timer. For en voksen.

Også like ille to timer senere?

Det er ikke plass til at 15 stykker ser tv (vi kunne jo satt på frost....) samtidig noe sted i huset heller....

Krysse fingrene for at det kommer en halv meter snø og er -2 og opphold den dagen? ;-)

Jeg har en amerikansk værmeldingensapp. Den har melding langt frem i tid.

Men antyder ikke akebursdag nei...

ae99973de7fafd32e1d771bce74a443d.jpg

6 grader og regn

Dritt dag... trodde jeg var kommet meg litt ovenpå igjen... men Neida. Snakket akkurat med sjefen som spurte hvordan jeg hadde det. Og hva skjer da? Joda, jeg knekker sammen. Samme som nå når jeg skriver denne tråden. Jeg knekker sammen igjen... argh!!!
Hei❤️Ikke ta det som noe nederlag. Sånn er det bare akkurat nå. Ta den tiden du trenger på å komme deg. Så din gutt var til utredning for ADHD. Min bonusgutt har ADHD og Asperger:)

Jeg har en amerikansk værmeldingensapp. Den har melding langt frem i tid.

Men antyder ikke akebursdag nei...

ae99973de7fafd32e1d771bce74a443d.jpg

6 grader og regn
Nei...og alternativt ? Hjemme og inne?:) eller vurderer du noe lekeland :)?

Hva skal jeg finne på til lunsj i dag da? for meg selv greit nok, vi har egg og vi har bacon, eller jeg har pizzarester i kjøleskapet og jeg har alltids brød og pålegg.

Men så er det frøken grøt-nekt da. Snart 13 mnd gammel, min mor preker at barn skal ha grøt til de er minst to, eller er det tre år. Og denne jenta her, hun har de siste par ukene nektet å spise grøt.

Jeg kan alltids lage en porsjon grøt. Jeg får vanligvis inn 2-3 skjeer med litt styr. I går kveld spiste hun opp porsjonen jeg laget, men da fordi jeg tok henne på fanget og lirket det inn... og hadde vel laget ca 1/4 porsjon...sånn smaksprøvemengde som vi drev med i sommer.... Ungen må jo ha mat.

Til frokost fikk hun joghut, men da er det oppbukt for i dag, liksom...

Hun vil ikke ha brødskive da?:)

Back
Topp