Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dritt dag... trodde jeg var kommet meg litt ovenpå igjen... men Neida. Snakket akkurat med sjefen som spurte hvordan jeg hadde det. Og hva skjer da? Joda, jeg knekker sammen. Samme som nå når jeg skriver denne tråden. Jeg knekker sammen igjen... argh!!!
Haha, bedre sent enn aldri å svare![]()
Usj daDen følelsen når du våkner kl 04 av ett sykt barn, og oppdager at puta og ansiktet til barnet er fult av blod... tydeligvis en som har hosta/nysi en del i natt uten at jeg har reagert [emoji14]
Den følelsen når du våkner kl 04 av ett sykt barn, og oppdager at puta og ansiktet til barnet er fult av blod... tydeligvis en som har hosta/nysi en del i natt uten at jeg har reagert [emoji14]
God bedrinhDen følelsen når du våkner kl 04 av ett sykt barn, og oppdager at puta og ansiktet til barnet er fult av blod... tydeligvis en som har hosta/nysi en del i natt uten at jeg har reagert [emoji14]
Har ikke fått svar engang...Det er jo fryktelig dårlig, det burde jo virkelig være noe de tok tak i og ordnet opp i.
Usj daDen følelsen når du våkner kl 04 av ett sykt barn, og oppdager at puta og ansiktet til barnet er fult av blod... tydeligvis en som har hosta/nysi en del i natt uten at jeg har reagert [emoji14]
Det har jeg, ja.Da har du jo litt tid![]()
FantastiskDet er santsvar må du jo få!
![]()
Er ikke første gangen, selv om det aldri har hvert så mye. Jeg er bare glad jeg ikke skiftet på senga i går[emoji23]Oi! Såpass ja. Da dunket vell mammahjertet litt ekstra fort... masse god bedring!
TakkGod bedrinh
Det er jo fryktelig dårlig! Virker jo som om de bevist unngår å svare, trur jeg bare hadde tatt det videre når de holder på sånn.Har ikke fått svar engang...
Den skolen der altså
HeiDritt dag... trodde jeg var kommet meg litt ovenpå igjen... men Neida. Snakket akkurat med sjefen som spurte hvordan jeg hadde det. Og hva skjer da? Joda, jeg knekker sammen. Samme som nå når jeg skriver denne tråden. Jeg knekker sammen igjen... argh!!!
Nei...og alternativt ? Hjemme og inne?Jeg har en amerikansk værmeldingensapp. Den har melding langt frem i tid.
Men antyder ikke akebursdag nei...
![]()
6 grader og regn
Hei duGod morgen
Støl etter fotballtreningen i går kjenner jeg
Hva skal jeg finne på til lunsj i dag da? for meg selv greit nok, vi har egg og vi har bacon, eller jeg har pizzarester i kjøleskapet og jeg har alltids brød og pålegg.
Men så er det frøken grøt-nekt da. Snart 13 mnd gammel, min mor preker at barn skal ha grøt til de er minst to, eller er det tre år. Og denne jenta her, hun har de siste par ukene nektet å spise grøt.
Jeg kan alltids lage en porsjon grøt. Jeg får vanligvis inn 2-3 skjeer med litt styr. I går kveld spiste hun opp porsjonen jeg laget, men da fordi jeg tok henne på fanget og lirket det inn... og hadde vel laget ca 1/4 porsjon...sånn smaksprøvemengde som vi drev med i sommer.... Ungen må jo ha mat.
Til frokost fikk hun joghut, men da er det oppbukt for i dag, liksom...