Kan jo hende motivasjonen kommer tilbake.Ja :/ jeg droppet ut av skolen pga personlig problemer i 07. Skulle da starte igjen 09, men kom meg aldri tilbake...
Har du noe håp om å bli bedre av sykdommen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jo hende motivasjonen kommer tilbake.Ja :/ jeg droppet ut av skolen pga personlig problemer i 07. Skulle da starte igjen 09, men kom meg aldri tilbake...
Jeg vil, men slik det er nå så orker jeg ikke skole og jobb det klarer ikke kroppen...Kan jo hende motivasjonen kommer tilbake.
Har du noe håp om å bli bedre av sykdommen?
Det eneste jeg kan komme på hvor man kan jobbe slik er i kassa på en matbutikk, gjorde de når jeg var student og hadde vakter på 2-3 enkelte dagerJeg vil, men slik det er nå så orker jeg ikke skole og jobb det klarer ikke kroppen...
Jeg har håp om å kunne jobbe 20% men det spørs helt. Kan ikke starte tidlig og max 3 timer sammenhengende... vanskelig å finne slike jobber og med masse hull i cven. Fungerer dårlig om jeg jobber mer enn dette. Dette er max!
Jepp, de andre hadde det da frøkna var 3 måneder
Da er det å komme seg inn der. Skal ha møte med nav etter hvert. Søkt gjennomtak av arbeidsavklaringspengerDet eneste jeg kan komme på hvor man kan jobbe slik er i kassa på en matbutikk, gjorde de når jeg var student og hadde vakter på 2-3 enkelte dager
Han har det veldig mildt.Krysser fingre for at han blir mildt angrepet da![]()
Masse lykke til med detDa er det å komme seg inn der. Skal ha møte med nav etter hvert. Søkt gjennomtak av arbeidsavklaringspenger
Tusen takk. Det er krevende å være ung og ME sykMasse lykke til med det
God morgen til deg også.God morgenher skulle det vært tilvenning på frøkna i dag,men omgangssyken kom lørdag så må være hjemme. Oppstart i morgen heller. Ingen kastet opp siden lørdag heldigvis
spent på tilvenningen altså
ønsker alle en fin dag
Ahh typisk detHva er det med små barn.
Sitter og leker så godt.
Har bilene sine, bilbanen, båten, toget, togbanen og masse Duplo, og koser seg veldig.
Men i det øyeblikket hu mor rører strikketøyet sitt skal han på fanget
Han har det veldig mildt.
Humøret er på topp, er bare på grunn av koppene han må holdes hjemme
Hva er det med små barn.
Sitter og leker så godt.
Har bilene sine, bilbanen, båten, toget, togbanen og masse Duplo, og koser seg veldig.
Men i det øyeblikket hu mor rører strikketøyet sitt skal han på fanget
God morgenher skulle det vært tilvenning på frøkna i dag,men omgangssyken kom lørdag så må være hjemme. Oppstart i morgen heller. Ingen kastet opp siden lørdag heldigvis
spent på tilvenningen altså
ønsker alle en fin dag
Det tviler jeg ikke et sekund på.Tusen takk. Det er krevende å være ung og ME syk
Ahh skjønner. Ikke hatt det her enda .God morgen til deg også.
Her er det vannkopper som er grunnen til jeg er hjemme
Ahh typisk dethva strikker du?
Vet ikke hva det er, virker ikke sjalu.Hihi, sjalu på strikketøyet kanskje?![]()
Tusen takk.God morgen
Lykke til med oppstart i morgen!