Skravletråd januar

Ja :/ jeg droppet ut av skolen pga personlig problemer i 07. Skulle da starte igjen 09, men kom meg aldri tilbake...
Kan jo hende motivasjonen kommer tilbake.
Har du noe håp om å bli bedre av sykdommen?

Kan jo hende motivasjonen kommer tilbake.
Har du noe håp om å bli bedre av sykdommen?
Jeg vil, men slik det er nå så orker jeg ikke skole og jobb det klarer ikke kroppen...
Jeg har håp om å kunne jobbe 20% men det spørs helt. Kan ikke starte tidlig og max 3 timer sammenhengende... vanskelig å finne slike jobber og med masse hull i cven. Fungerer dårlig om jeg jobber mer enn dette. Dette er max!

Jeg vil, men slik det er nå så orker jeg ikke skole og jobb det klarer ikke kroppen...
Jeg har håp om å kunne jobbe 20% men det spørs helt. Kan ikke starte tidlig og max 3 timer sammenhengende... vanskelig å finne slike jobber og med masse hull i cven. Fungerer dårlig om jeg jobber mer enn dette. Dette er max!
Det eneste jeg kan komme på hvor man kan jobbe slik er i kassa på en matbutikk, gjorde de når jeg var student og hadde vakter på 2-3 enkelte dager

Det eneste jeg kan komme på hvor man kan jobbe slik er i kassa på en matbutikk, gjorde de når jeg var student og hadde vakter på 2-3 enkelte dager
Da er det å komme seg inn der. Skal ha møte med nav etter hvert. Søkt gjennomtak av arbeidsavklaringspenger

Hva er det med små barn.
Sitter og leker så godt.
Har bilene sine, bilbanen, båten, toget, togbanen og masse Duplo, og koser seg veldig.
Men i det øyeblikket hu mor rører strikketøyet sitt skal han på fanget

God morgen :) her skulle det vært tilvenning på frøkna i dag,men omgangssyken kom lørdag så må være hjemme. Oppstart i morgen heller. Ingen kastet opp siden lørdag heldigvis :) spent på tilvenningen altså :) ønsker alle en fin dag

God morgen :) her skulle det vært tilvenning på frøkna i dag,men omgangssyken kom lørdag så må være hjemme. Oppstart i morgen heller. Ingen kastet opp siden lørdag heldigvis :) spent på tilvenningen altså :) ønsker alle en fin dag
God morgen til deg også.
Her er det vannkopper som er grunnen til jeg er hjemme

God morgen:)
Lykke til med oppstart i morgen!

Back
Topp