Interiørbutikk som het karjolenHvor var dette da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Interiørbutikk som het karjolenHvor var dette da?
Jobben ringte. Jeg tenkte jippi da er turnusen min klar. Men nei. Fikk 2 alternativer . Jobbe en veldig dårlig turnus frem til jeg får den nye. Forlenge ulønnet og ta ekstraHva skjer?
Ah ikke hørt om.Interiørbutikk som het karjolen
JøssJobben ringte. Jeg tenkte jippi da er turnusen min klar. Men nei. Fikk 2 alternativer . Jobbe en veldig dårlig turnus frem til jeg får den nye. Forlenge ulønnet og ta ekstra
Trpr den bare finnes i Drammen ( bare hørt om de to butikkene hvertfall)Ah ikke hørt om.
Venter jo på turnusen min . Går i ulønnet nå. Start egentlig 6 feb . Får nå beskjed om at det ikke går. Kan gå inn i en turnus jeg har takket nei til tidligere eller forlenge ulønnet å ta ekstra. Til hun er ferdig med min nye turnusDetaljer? Sier du a må du si b vet du ;-)
6februarJøss
Når skulle du begynt å jobbe igjen?
Så dårlig at den ikke dr klar6februar
Ser den. Rotete her også.. Men finner enda sengen i alle fall [emoji14]Min er nesten rotet bort.
Trenger å rydde soverommet. Det er kjipt å ha et soverom som fungerer som lager....
Joda.. Ny sykemelding, D-vitamin kur og blodprøver for å sjekke b12.Håper det gikk fint hos legen![]()
Ja er i grunn detSå dårlig at den ikke dr klar
Åh hva er kjøpt?Snart hente kb så hente pakke fra wheat![]()
Venter jo på turnusen min . Går i ulønnet nå. Start egentlig 6 feb . Får nå beskjed om at det ikke går. Kan gå inn i en turnus jeg har takket nei til tidligere eller forlenge ulønnet å ta ekstra. Til hun er ferdig med min nye turnus
Burde jo være klart nåJa er i grunn det
Hva er wheat?Snart hente kb så hente pakke fra wheat![]()
Et merke på barneklærHva er wheat?![]()
er det i det hele tatt lov?
Jeg lurer på det samme,men siden hun tilbyr meg den stillingen i 70% så er det gjerne det?Burde jo være klart nå
Lekre klærVinterbukse som passer til parkasen han har fra før
Vinterjakke
Tynn vår /høstjakke
Vis vedlegget 216580
Vis vedlegget 216579
Vis vedlegget 216578