Håper den går ned. Mat må hun ha jenta. Helst noe annet enn morsmelk. Jeg ammer gjerne. Men alt med måte....Kanskje det var lurtkrysser fingre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper den går ned. Mat må hun ha jenta. Helst noe annet enn morsmelk. Jeg ammer gjerne. Men alt med måte....Kanskje det var lurtkrysser fingre!
God morgen, Tamara.God morgenSovet godt??
Jeg har levert to, gitt den tredje frokost, "skulle bare" på mobilen ble tilHer er nå begge levert (pappaen tok den biten i dag) så nå skal jeg spise litt før jeg må å hente noe greier på babyshop.
Da var kb levert på skolen , jeg spisr frokost
Det er nok min ogsåAha kose jaher er hun litt for glad i pupp
Aha . Det er min. Hun spiser det meste i grunn,men vil likevel ha mye puppDet er nok min også
Hun er nemlig ikke så begeistret for konseptet "fast føde", også kjent som "mat"!
Her nekter vi alt med klumper så jeg har kjøpt middag og grøt fra seks mnd for å prøve nå.Aha . Det er min. Hun spiser det meste i grunn,men vil likevel ha mye pupp
Min ville heller ikke ha klumper lenge,men spiser nå det vi har til middagHer nekter vi alt med klumper så jeg har kjøpt middag og grøt fra seks mnd for å prøve nå.
Hun er 13 mnd i morgen...
Ahhsåpass dyrt. På jakt etter nytt speil selvHar så lyst på sølvspeil men finner ikke noe jeg liker bortsett fra et speil til 6000 å det er uaktuely
Satser på at prøven er fin [emoji4] flaut er det, men det er kjempeviktig [emoji4]Godt å bli ferdig med det![]()
Av vår middag vil hun ikke ha kjøtt eller fisk. Ris og pasta er gøy. En del grønnsaker godt (men man blir ikke mett av tomat og agurk, og ikke de mengder hun spiser av kålrot, gulrot eller potet ;-)) saus kan man tilnød grise med...Min ville heller ikke ha klumper lenge,men spiser nå det vi har til middagmin er ikke mye eldre . Født 2 des
Ah ikke. Var de andre lik?Av vår middag vil hun ikke ha kjøtt eller fisk. Ris og pasta er gøy. En del grønnsaker godt (men man blir ikke mett av tomat og agurk, og ikke de mengder hun spiser av kålrot, gulrot eller potet ;-)) saus kan man tilnød grise med...
Vel, jeg har uttalt "spis to biter med kjøtt så skal du få en tomat til" til eldstemann. Han er i dag en matglad gutt som spiser variert. Men fortsatt glad i grønnsaker.Ah ikke. Var de andre lik?her spiser hun mest kjøtt i grunn . Veldig glad i tomat
He he ja fikk sjokk når jeg så prisenAhhsåpass dyrt. På jakt etter nytt speil selv
Her nekter vi alt med klumper så jeg har kjøpt middag og grøt fra seks mnd for å prøve nå.
Hun er 13 mnd i morgen...
Hva skjer?Må le. Jeg gir opp jobben litt
Hvor var dette da?He he ja fikk sjokk når jeg så prisen
Mi fikk bestemor til å spise brødbiter med leverpostei før jul...Samme her. Ettåringen min spiser kun seks mnd-glass og grøten er nesten velling det er så mye vann i.
Men nå har hun funnet ut at hun kan mate meg også med skje, så det er jeg som spiser mesteparten av maten...
Detaljer? Sier du a må du si b vet du ;-)Må le. Jeg gir opp jobben litt