Skravletråd januar

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Så ingen annen ny tråd. Men da er det 1 januar og nå 2017. Ønsker dere alle alt godt for det nye året!
 
Godt nytt år til alle sammen :)
new-year-02.jpg
 
Godt nyttår alle sammen! :)
 
Godt nyttår ja!
 
Godt nyttår [emoji4] er så deilig å kjenne på at vi ikke skal inn i noe prøve år i år. Bare nyte og kose [emoji173] prøvingen vår er ikke så lett... men vi fikk en brå vending med dødsfall i familien og en veldig lykkelig og komplett vending når lillebror kom i fjor. Må nyte denne lykken mens vi kan [emoji173] man vet aldri hva som kan skje!
 
Godt nyttår [emoji4] er så deilig å kjenne på at vi ikke skal inn i noe prøve år i år. Bare nyte og kose [emoji173] prøvingen vår er ikke så lett... men vi fikk en brå vending med dødsfall i familien og en veldig lykkelig og komplett vending når lillebror kom i fjor. Må nyte denne lykken mens vi kan [emoji173] man vet aldri hva som kan skje!
Vi går igang med vårt andre år uten prøving nå. Ever again. Ettåringen vår er vårt tredje og siste barn.

Da har vi vært prøvere (eller gravid) sammenhengende siden 2005 med unntak av et drøyt halvår før bryllupet, da han fridde hadde vi prøvd i ti måneder men jeg innså at jeg ville ikke være (synlig) gravid brud så vi ventet. Et hardt valg men det var rett for oss)

2015 markerte slutten på prøvingen da jeg ble gravid og fødte vår yngste datter. Det er rart at det er et tilbakelagt kapittel, men det føles godt. Familien er komplett nå
Nå skal vi bare kose oss med dem og se de vokse opp
 
God morgen alle sammen :) håper dere hadde en fin nyttårsfeiring.
Mitt nyttårsforsett er å være litt mere aktiv på babyverden igjen :)
 
God morgen alle sammen :) håper dere hadde en fin nyttårsfeiring.
Mitt nyttårsforsett er å være litt mere aktiv på babyverden igjen :)
God morgen.

Jeg har ingen nyttårsforsetter egentlig.
Men noen håp og målsettinger for året.

Økt aktivitet på bv er ikke konkret en av dem, men å prioritere tiden min slik jeg har i størst mulig grad glede av det jeg bruker fritiden på er en tanke. Og da er jo bv noe av det jeg utvilsomt bruker tid på.

(og ellers går tankene som hvert år i retning "få orden på huset" og å bli mer aktiv/sunn og denslags. Så jeg står opp til et rothus og innleder med å stikke hånda i en pose smågodt ;-))
 
God morgen :) jeg starter det nye året med å være sliten [emoji14] det har blitt lite søvn i natt kjenner jeg Hehe hva bringer dagen hos dere da?
 
Back
Topp