Skravletråd gult lag

Jeg var faktisk redd det skulle være pluss litt i dag, for har fulgt med hele uken, og det har svingt en del både opp og ned...
Heldigvis ble det litt i hvert fall :)
Men det betyr at kosen ikke får bli for stor i helgen ;)
 
her var det bare bittelitt ned, men bedre enn ingenting =)
 
Uff. Motivasjon har vi ikke sett. Hele uka. Og hatt en treig start på dagen i dag. Så får se hva vekta sier etter en dusj.
 
Jeg har og fulgt med på vekta de siste dagene, ingen endring. Men etter gårsdagen tanntrekking.. mista jeg litt vekt i natt, håper ikke det kommer på igjen da.

Hadde håpet på mer, har kuttet ut lett brus, dette drakk jeg opptil en liter nesten hver dag :( . Og ingen godis. Men det løsner vel etter hvert :)

Spent på alle sine resultater i dag :)
 
Aiaiai, godt jeg har planlagt en lang skitur i morgen, for jeg gikk på en smågodt-smell i kveld :rolleyes:
 
Tenker jeg skal øke treningen til uka, nå er det nok med sløvistrening! :p

*gira*
 
Har dere noen inspirasjon?
Selv bli jeg inspirert av meg selv, her er et bilde fra slutten av forrige slankekrig, da gikk jeg ned 6-7 kg totalt. (men opp 5 igjen pga betennelse i akillessenen og ingen treningsmuligheter) :(
Vil dit igjen!!

20161031_123337_zpsgwsqw1sz.jpg
 
Husk at dere må ha ny lagleder da damer :)
 
Ned 1 kilo siden fredag :) Vekta slapp nok litt for seint, får satse på wildcard fremover
 
Er ganske flink om dagen og får gjort øvelser og mosjon. Spiser heller ikke snop og har stort sett sunne middager, men vekta vil ikke gå ned noe særlig...o_O
Har jo gått ned 15 kg over en periode før jeg ble med i krigen, og har stått pal på dette nivået en stund. Ble med i slankekrigen nettopp for å se om jeg kunne komme forbi dette platået. Veldig frustrerende å se at uansett økt innsats så fortsetter jeg å bli her..
Noen med erfaring eller gode råd?
 
Veldig stille her....
Hvordan har det gått med dere i utfordringen denne uka?
 
Fortsetter å skravle med meg selv jeg da :rolleyes:
Det ble en liten nedgang på vekta i dag likevel. Stor glede det for en som forventet å gå opp ;)
 
Er ganske flink om dagen og får gjort øvelser og mosjon. Spiser heller ikke snop og har stort sett sunne middager, men vekta vil ikke gå ned noe særlig...o_O
Har jo gått ned 15 kg over en periode før jeg ble med i krigen, og har stått pal på dette nivået en stund. Ble med i slankekrigen nettopp for å se om jeg kunne komme forbi dette platået. Veldig frustrerende å se at uansett økt innsats så fortsetter jeg å bli her..
Noen med erfaring eller gode råd?

Kva eter du? Tenker på produkt..? Kanskje du kan/bør kutte meir ned på ris, potet, pasta, brød osv? Prøvd med klokkefaste? Kun ete mellom kl 12 og 18/20?
 
Kva eter du? Tenker på produkt..? Kanskje du kan/bør kutte meir ned på ris, potet, pasta, brød osv? Prøvd med klokkefaste? Kun ete mellom kl 12 og 18/20?

Spiser mye grønt og frukt, vegetarmat 4-5 dager i uken, hvitt kjøtt de andre dagene. Egentlig spiser jeg lite potet, pasta og ris også. Brød spiser jeg heller ikke, men blir knekkebrød på jobb hver dag med avokado ;)
Er vanskelig dette. Tror jeg har litt motgang fordi jeg går på kortisontabletter. Hadde kanskje gått ned mer om det ikke var for dem :)
Har du prøvd klokkefaste selv? Funker det?
 
Spiser mye grønt og frukt, vegetarmat 4-5 dager i uken, hvitt kjøtt de andre dagene. Egentlig spiser jeg lite potet, pasta og ris også. Brød spiser jeg heller ikke, men blir knekkebrød på jobb hver dag med avokado ;)
Er vanskelig dette. Tror jeg har litt motgang fordi jeg går på kortisontabletter. Hadde kanskje gått ned mer om det ikke var for dem :)
Har du prøvd klokkefaste selv? Funker det?

Er vanskeleg å seie for sikkert, men eg har positiv erfaring når det står i ro.
 
Er vanskeleg å seie for sikkert, men eg har positiv erfaring når det står i ro.

Kan alltids gi det et forsøk om jeg ikke dauer på jobben da :p
Takk for tipset :D
 
Har vi lagleder nå ?

Her går det i ett i ukedagene, rimelig sliten, 30 timer overtid hittil denne mnd tar på.

Jeg sto stille på vekta når jeg gikk på Grete Roede, viste seg at jeg ikke fikk i meg nok kalorier når jeg begynte å skrive ned og regne ut hva jeg fikk i meg var det altfor lite.

Jeg er ikke helt happy med nedgangen denne uken, men ned er ned :)
 
Back
Topp