Skravletråd fredag

God kveld sier jeg da:) Bedre sent enn aldri, vel;):p Emmeth sover bra, men har begynt og hoste og piper sånn i brystet på han, spesielt om han er sliten. Så blir lege om det fortsetter. Tenker litt på astma som jeg selv har. Får det for fullt når jeg blir forkjølet og får luftveisinfeksjon.. Har hjulpet Neline i hele dag og er god og sliten. Har tegnet, lest i bildebøker om former, dyr, hverdagslige ting og farger. Og har perlet:)

Fin vogn!
Store og gode hjul!!

En som sovna før han rakk å legge seg her
ImageUploadedByBV Forum1359743465.253432.jpg

Åååh, han er såå skjønn:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: Emmeth ligger ute i vogna og sover. Sovet siden 5:eek:

Så søt han er:-)

Jeg har nettopp lagt nasse, det tok en time gitt, prøvde å legge henne åtte i steden for ni, det falt ikke helt i god jord:-)

Han sov ikke så lenge etter at han ble lagt i sengen da.
Tror han var så trøtt at han ikke rakk å spise seg skikkelig mett.
Jeg mått opp og amme litt til, men nå sover han tungt! :D

Fin vogn!
Store og gode hjul!!

En som sovna før han rakk å legge seg her
Vis vedlegget 3726
Næmmen så trøtt liten snusk! :rolleyes: Vi har vært på middag hos gudfaren til Hermine, kjørte hjem kl 21.30 så da tok hun kveld i bilen ;) Kledde av henne, tok på henne sovesekken og la henne i senga og ga henne 140ml mm/mme på flaska og hun snorka videre :) Er spent på hvor lenge hun blir å sove nå før hun vil ha mer mat! Nå er det pumpings og natta, skal bare bekrefte ordren min på mimmis.no Har bestilt nytt, gjennomsiktig, regntrekk både til bagvogna og til sportsdelen + adapter til bilstolen. :D Klarer ikke å bære bilstolen til og fra bilen lengre (er jo 200m) og vil så gjerne ha gjennomsiktig regntrekk til vogna slik at den vises. Bruker man svart regntrekk er det jo ikke noe vits med så fin vogn, har jo regntrekket på halvparten av tida :eek: :p :confused: ;)

Næmmen så trøtt liten snusk! :rolleyes: Vi har vært på middag hos gudfaren til Hermine, kjørte hjem kl 21.30 så da tok hun kveld i bilen ;) Kledde av henne, tok på henne sovesekken og la henne i senga og ga henne 140ml mm/mme på flaska og hun snorka videre :) Er spent på hvor lenge hun blir å sove nå før hun vil ha mer mat! Nå er det pumpings og natta, skal bare bekrefte ordren min på mimmis.no Har bestilt nytt, gjennomsiktig, regntrekk både til bagvogna og til sportsdelen + adapter til bilstolen. :D Klarer ikke å bære bilstolen til og fra bilen lengre (er jo 200m) og vil så gjerne ha gjennomsiktig regntrekk til vogna slik at den vises. Bruker man svart regntrekk er det jo ikke noe vits med så fin vogn, har jo regntrekket på halvparten av tida :eek: :p :confused: ;)

Hehe, sant nok, angående regntrekk!
Det fulgte med gjennomsiktig regntrekk til vår vogn, men det er utrolig tykt og er vanskelig å pakke sammen. Synes det blir så tett i vognen også.
Så vi kjøpte svart, vanlig, kjedelig! :p

Hehe, sant nok, angående regntrekk!
Det fulgte med gjennomsiktig regntrekk til vår vogn, men det er utrolig tykt og er vanskelig å pakke sammen. Synes det blir så tett i vognen også.
Så vi kjøpte svart, vanlig, kjedelig! :p
fulgte med gjennomsiktig trekk til vår vogn også, men det er så tynt og "sprøtt" at det har fått hull flere steder o_O Er spent på hvordan de nye er! Gjør jo ikke noe om det blir tett i vogna nå på vinteren, er verre på sommeren når det er varmere og regn! Selv om det stort sett er 10 grader og regn på sommeren her da, så det blir vel streng tatt aldri noe problem :p ;)

fulgte med gjennomsiktig trekk til vår vogn også, men det er så tynt og "sprøtt" at det har fått hull flere steder o_O Er spent på hvordan de nye er! Gjør jo ikke noe om det blir tett i vogna nå på vinteren, er verre på sommeren når det er varmere og regn! Selv om det stort sett er 10 grader og regn på sommeren her da, så det blir vel streng tatt aldri noe problem :p ;)

Jeg fikk m samme regntrekket som deg, vi bruker det andre svarte vi hadde i fra før. Liker det bedre:)

Det var lenge,sliten liten gutt:-)

Ja, han sov til halv 9, så sov 3 og om halv time. Sov fra 22.00 til 23.00 også blei han lagt nå for ett kvarter siden;) straks legge meg jeg og:p

Jeg fikk m samme regntrekket som deg, vi bruker det andre svarte vi hadde i fra før. Liker det bedre:)
ååå, da kunne jeg jo bare kjøpt ditt blanke, liker det best jeg :p ;) Men nå får jeg jo nytt da, er veldig spent på om det har bedre kvalitet en det som kom med vogna ;)

ååå, da kunne jeg jo bare kjøpt ditt blanke, liker det best jeg :p ;) Men nå får jeg jo nytt da, er veldig spent på om det har bedre kvalitet en det som kom med vogna ;)

Visste ikke du hadde bestilt nytt, men det blanke er uansett litt ødelagt. Selve det svarte båndet har løsnet på ene siden..

Back
Topp