Skravletråd fredag

I dag bare tullet han, dyttet den ut med tungen og slikt.
Men når jeg har vært borte og han har blitt virkelig sulten så har mannen fått i han vel 100 ml.
Så jeg tror problemet i dag var at han kanskje ikke var sulten nok, pluss at mamma lukter pupp! :p

Kan være noe i det ja, det er bare tanta mi som fikk i henne litt når hun var barnevakt, jeg har aldri klart det:-):p

prøv tutkopp i stedet, kan hende hun liker det bedre ;)

Er det en slik?:-)

kopp_bl_.jpg

Vi har forresten testen Manduca på rygg i formiddag =)
FB8941A0-A45D-4ACD-9A5A-654074F5C63C-1934-000001739684F7B2_zpseb9a43f1.jpg

Det var ok å sitte der, men han kom litt lavt og så litt lite. Må sette han høyere neste gang!
Nå har han fått litt mer pupp og sovnet i selen på hofta mi mens jeg kokte en gulrot :p
Hadde litt melk fra pumping i morges og tenke å mose det sammen og fryse ned, så har vi klart til han begynner å spise annen mat :)
hehe, så søt han er! :rolleyes: Er imponert over at du får han på ryggen selv, har ikke turt å prøve på det jeg :p tenkte at hun er for liten :confused:

ja de finnes i masser av varianter ;) Bare pass på at det ikke er søleventil inni, for da må de suge hardt for å få noe ut og da forsvinner vitsen ;)

Skal jeg jammen meg prøve, må jo ha en slik uansett når hun blir eldre:-)
Takk for tipset :gen053

ser jo greit nok ut! Sikkert enklere med ergosela siden det ikke er noe knyting ;)

Ja, jeg synes begge er like enkle da, men er vant til det, så det er sikkert derfor =)
Med erfo/ manduca er det bare å dra opp selene, kle de på seg og stramme en og en mens man har en hånd på babyen :D

Lite bilde fra dagens bytur. Snuppa fikk sitte i vogna mens jeg gjorde noen ærend, som hun kosa seg! Så på folk og skravla med alt og alle :rolleyes:

Vedlegg

• 1359729038247.jpg
    1359729038247.jpg
    44,8 KB · Visninger: 10
Lite bilde fra dagens bytur. Snuppa fikk sitte i vogna mens jeg gjorde noen ærend, som hun kosa seg! Så på folk og skravla med alt og alle :rolleyes:

SÅ fin hun er!
Så flott og oversiktlig ut.
Har ikke turt å la han sitte slik jeg.

SÅ fin hun er!
Så flott og oversiktlig ut.
Har ikke turt å la han sitte slik jeg.
Hermine er jo 1,5 mnd eldre enn Eskil da ;) Men skråninga på ryggen er ikke noe brattere enn i vippestolen, så hun ligger mer enn hva det ser ut som på bildet :)

Hermine er jo 1,5 mnd eldre enn Eskil da ;) Men skråninga på ryggen er ikke noe brattere enn i vippestolen, så hun ligger mer enn hva det ser ut som på bildet :)

Uff ja, unnskyld meg altså, det var ikke slik ment.
Jeg sklle skrive mer i det innlegget, men E våknet til så jeg måtte vugge han litt =)
Det er flere ganger på kjøpesenter hvor han har blitt fryktelig irritert over å ligge i vognen når han egentlig ikke vil sove, han kunne sikkert tenkt seg opp. Men jeg synes han er for liten.
Da blir det heller bæretøy, eller så få han noen leker så går det bra =)

Så søt hun er:-) Bruker du sportsdelen?
Veldig fin ullpose hun hadde:-)

Så søt hun er:) Bruker du sportsdelen?
Veldig fin ullpose hun hadde:)
neida, bruker bagdelen enda :) Men går an å sette opp ryggen på den i flere ulike stillinger :D
Veldig deilig skinnpose ja, utrolig varm! :)

neida, bruker bagdelen enda :) Men går an å sette opp ryggen på den i flere ulike stillinger :D
Veldig deilig skinnpose ja, utrolig varm! :)

Hva slags vogn har du?:-)

Back
Topp