skravletråd fredag 3mars

Å guri malla og litt til! [&:]
Jeg måtte punge ut med 7000,- i 1995.. stor forskjell ja!

ORIGINAL: tingelingen2

Hei alle sammen!

Gratulerer med dagen Katrine35! I dag er jeg 25 uker på vei [:D] Men jeg har mindre mage enn alle dere andre som har lagt ut bilder....Venter bare på at den snart skal poppe skikkelig ut....

Har hatt ferie denne uka, vært en tur i bergen. Studerte der før, og hadde ikke vært der på nesten 2 år. Var så godt å være på hotell og bare gjøre det vi hadde lyst til og slappe av. kjøpte både mammaklær og babyklær. Men det er jammen et slit å finne mammatøy.....er ikke mange stedene de har det, og utvalget er ikke stort.

magen kommer nok før du vet ordet av det[:D][:D]

ORIGINAL: Anita20

Gratulerer så mye med dagen katrine35 
og gratulerer med 24 uker til janicke og gira
og 25 uker til tingelingen2

signerer den jeg[:)]

sambo driver å skal kjøre opp nå...har ikke råd til at begge gjør det...
så jeg venter[:)]
før han i det hele tatt får lov til å kjøre må de ha ett kurs, som har førstehjelp litt teori og mørkekjøring...der de sitter på og ser hvor viktig det er med refleks osv.
ble 1000-2000,- bare der,vist det ikke var mer[8D]

Dere får ha en god helg jenter!

Avslutter arbeidsuka jeg nå og setter snuten mot Molde sentrum. Skal få tak i diverse før jeg henter mamma på Aukra-ferga.

Klem [:D]

Billappen er dyrt ja.... tok den for et år siden, jeg betalte ca 15000, og da hadde jeg bare 7 kjøretimer... Glad jeg tok den før dette nye systemet.

Kjøpte litt babyklær her om dagen, og må jo innrømme at det er så morsomt å kjøpe i rosa. Men så tenker jeg at tenk om det blir gutt da.... Stakkar, da må han ha på seg mye rosa....hehe [:D] Så får håpe at jordmor så riktig.

Ellers har jeg gått opp 6 kg til nå, vet ikke helt hvor de har lagt seg for magen er ikke så stor enda. Håper å ikke gå opp mer enn 15 kg da, men så har jeg blitt så godtesyk i det siste...Klarer ikke la være å spise godteri og kaker. Flere som har det sånn?

uff... lappen ja...tok den for to år siden,ganske dyrt ja+ at jeg strøk på oppkjøringa..[:-] ganske sikker på at det var pga sensoren var svensk,og dumme meg sa til han:"åå?? er du svensk?for litt problemer med svensk når jeg er nervøs..." etter at jeg hadde sagt det ble han sååå sur og var skikkelig dust hele turen!! Neste gang på oppkjøringa kjørte jeg i ti-15 min,så sa sensoren kjør tilbake til biltilsynet,du kan jo kjøre..." Forskjell på mennesker hæ??
[:D][:D][:D]

Nei, nå hopper jeg i dusjen før jeg skal opp og lage middag.... Så videre på bowlinga sammen med naboene, de har en gutt på 5 og ei jente på 3,så de leker veldig greit sammen med tobias...[;)]
Senere er det vel IDOL!! Gleder meg,det er skikkelig spennende hver gang...hehehe er det flere som syns det?
Ja vel jenter da forlater jeg dere! ha en kjempe fin fredag ettermiddag/kveld!! NYT DEN!!
KLEMZZZZZZ

neida...frykt ikke[:D]

kan plage deg jeg[8D]

har du planer for helga da??

jeg har fri å det hadde sambo også...men han takka ja til å jobbe[:'(]
så jeg skal kjede meg imårra jeg

Anita20!!!
hvor ble det av deg da???

Innlegg nr 4444

thihi, sitter å tenker på åssen pokker jeg skal klare teoriprøva [:D]

var innom på den siden...å jeg ga opp[8D]

magen din har blitt stor nå altså [:D]

ja den blir jo ikke mindre om dagene[:)]

syns du har så kul form på din mage[:D]
veldig markert

nei det har jeg ikke merka noe til...
men du er vel en del mindre enn meg,så det kan kanskje ha noe å si

her er det -8.8...
sol... ikke vært snø siden søndag

du også....
snakkes[:D][:D][:D]

samme her...venter på idol[:D]
å at maten skal bli ferdig...
sambo lager fløtepoteter,pepperbiff og en utrolig god soppsaus med fløte i[:D]
er sååååååå sulten

You must log in or register to reply here.
Back
Topp