skravletråd fredag 3mars

GRATULERER MED DAGEN I DAG KATHRINE......HURRA.

I DAG ER JEG 24 UKER .....JIPIIIIIII. Skal ta nye bilder å legge inn på "24 uker bilder" i dag "glede glede".
Må bare vente til i ettermiddag når samboer kommer hjem og kan ta bilde. Skal snart til byen med mamma og handle div.
HA en fortsatt fin dag alle..

TAKK og TAKK Anita20.......Synd at du sprakk, MEN da vet du hvilke situasjoner du skal unngå til neste gang. MAN LÆRER SÅ LENGE MAN LEVER.........det sa bestemor, og har lært meg at det er et flott uttrykk til tider.
STÅ PÅ, JEG HAR TRO PÅ DEG JEG

Hei alle sammen!

Da er jeg på jobb igjen og har kommet meg frem i rotet som blir her bare av å være borte en formiddag.. puh..[:o]

Var hos jordmor sammen med sambo i formiddag og det gikk veldig greitt. Vi snakket litt om fødsel og form osv. Fikk høre hjertelyden til sambo store begeistring. Nurket liker ikke den hjertelyd-dingsen, så i dag sparka han rett inni den så det smalt.. opptil flere ganger..hihi [:D]
Men jeg har veldig lavt blodtrykk for tiden så jeg er på vakt når jeg fort blir svimmel. Hadde 90/60. [:'(]

Skal sende sms til Katrine som jeg regner med fremdeles er på hytta og gratulere henne med dagen fra oss alle! [:)]

Ellers håper jeg alle har en fin dag og ser frem til en finfin helg!?

Vi har så lyst på hyttetur i helga, men må se an litt. Skal straks ta en ringerunde og forhøre meg litt. [8D]

Ser ut til at alle forsvann no.... Æsj!

Tok forresten sånn symfysemål i dag og fant ut at jeg liggeer rett under normalen. Så om alt går som normalt så er prognosen at jeg får en ca 3300 grams baby

Avvik forekommer etter som jeg har hørt, men litt greitt å få en pekepinn da. [:)]

ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: gira

TAKK og TAKK Anita20.......Synd at du sprakk, MEN da vet du hvilke situasjoner du skal unngå til neste gang. MAN LÆRER SÅ LENGE MAN LEVER.........det sa bestemor, og har lært meg at det er et flott uttrykk til tider.
STÅ PÅ, JEG HAR TRO PÅ DEG JEG

tusen takk for det [:D] dere er så søte.
dere hjelper meg virkelig når suget er værst [:)]

Det er bra Anita. Synes du er flink jeg!!

Dramaeksamen? Er det hjemmeoppgave? [8|]
Høres slitsomt ut....

Fikk melding fra Katrine35+ som takket for gratulasjonene og fortalte at de kosa seg med lunsj på hotellet i Røros akkurat nå [:D]

ÅÅÅ for et nydelig vær det er her i kristiansand!!
Vi har lagd trolldeig,nå står de i ovnen,lurer egentlig på hvor lenge de må stå,noen som har peiling???
Har vært ute, måka snø og lagd en skikkelig akebakke til tobias, Det var moro...
Så nå sitter jeg her etter og ha drukket litt kakao og spist en hel fat med frukt,deilig[8D]
Lurer på hva vi skal ha til middag idag?forslag?
Mye mat prat på meg for tiden,men er sulten konstant jeg..!!!!![:-]

God ettermiddag jenter[:D]
Nå skal vi snart ha vinlotteri på jobben,kl halv 3, så skal jeg hjem etterpå. Vi sku egentlig og på hyttetur, men greit nå når svigers er bortreist å være litt alene hjemme og, blir jo lite av det nå som vi bor hos de.Så vis kal bare vere hjemme og kose osse, ta en besøkstur til idol tenk eg meg, gleder meg sånn te det idag.Gud det er deilig me fri,å bare være sammen med sine kjære;)

Helt enig i det Nina22!!!
Men idag er det min siste ferie dag og så er det jobb igjen til mandag[:'(] kunne ha tenkt meg og hatt litt lengre vinterferie...hihihihi[:D]

Ja det er jeg og for tiden, å vis vekta til mamma stemte igår, som viste at jeg nå veide eg 58,9 kg, så har eg lagt på meg 6 kg, å 3 nye kg siden 15 februar,gitt detta kan gå unna.Tror kje eg ska ver for kjepp høge med den teorien min om at eg kje blir så stor....he he he [:D]

Ja ale82 jeg mener livets viktigste oppgave er å ta vare på sin familie og sine kjente.Det er viktigere enn  noen karriere og jobb i hele verden[:D]

uff ja de berømte kiloene ja....
har lagt på meg 7 kilo på 6 måneder,egentlig er det vel ikke så galt når jeg tenker meg om,eller? Med tobias så la jeg på meg 13 kilo i alt.... det er vel normalt?
ja ja,sulten er jeg ihvertfall hele tiden,våkner på morgen med skikkelig sug i magen.... [:-][:-]

uff trist å høre om det med din svigerfar....
Husker med tobias,han fikk jo en del,men vi kjøpte jo også en del,men det jeg syns er litt lurt og ikke kjøpe så mye når de er så små, de vokser såå vannvittig fort,har fremdeles en del tøy med prislappen på....[8|]

Leit å høre om svigerfaren din Anita.

Ikke bekymre dere for kiloene Nina og ale82 for jordmor sa i dag til meg at man bør legge på seg minst 10-12 kg!

Innom en snartur igjen jeg og da. Trist med svigerfaren din Anita..

Klær ja.. Jeg vet jo ikke hvilket kjønn som ventes en gang så jeg synes deet er vanskelig å finne klær jeg.. Det er noe rosa eller blått på uansett... Håper på å få litt med det samme, så får vi satse på shopping etter fødsel[:-]

Må logge av med en gang igjen jeg da, for jeg skal til mamma for å se dåpskjole, lue og labber som hun har strikket ferdig[:D] Så skal jeg i fødselsdag til lillebroren min. 

God helg alle skravlebøtter[:D][:D]

God helg til deg å Janicke! [:)]

ORIGINAL: Anita20

nei, får vel begynne å lese til billappen jeg da [:'(]
blæ, kjedelig [:'(]

Billappen? Skal du begynne å gjøre veiene utrygge??? [8D]

Nytt system? Noe jeg må ha gått glipp av... Systemet har endret seg mye allerede etter jeg tok lappen i 1995. [;)]

Huff ja.. Lillesøstera mi tok lappen ifjor. Mente det allerede virka hårreisende!

You must log in or register to reply here.
Back
Topp