Hei!
Håper dere får drømmen deres oppfylt med en liten baby. Jeg fikk også søsken fra jeg var 14 til jeg var 18 år, å det var ufattelig koselig! Ref til at dine to andre barn er 16 og 18 år. Elsket å være storesøster i den alderen, prioriterte ofte søsknene mine fremfor andre ting. Det til tross for at jeg hadde et turbulent forhold til familien, som jeg nå har kuttet ut. Utenom søsken da. Hvor gammel var du da de eldste barna ble født?
Jeg er også kroniker, det er tøft å være småbarnsmamma når formen skranter.. Men bruker å tenke at barna mine er heldig som har en mamma som alltid er hjemme og tilgjengelig hvis det er noe, jeg er deres trygge havn og mannen min er den som gjør gøye ting sammen med de.
Og merkelig nok merket jeg lite til sykdommene når jeg gikk gravid, muligens fordi HG tok over hele greia

men noe forskning viser jo at barnet sender ut stamceller til mor, som kan forklare noe bedring hos kronikere under og noen ganger etter graviditet.
Å kutte ut familie som ikke gjør deg godt er nok noe av det beste man kan gjøre for seg selv, man klarer seg jo sånn sett bedre uten dem enn med dem. Ville ikke sett på det som en dårlig ting altså.
Mange eldrehjem ønsker «besøks babyer», og her vi bor kombineres babycafé og eldrecafé. Noe som er veldig koselig! Er bare å høre med div frivillige organisasjoner der du bor.
Evt så har kanskje en av vennene deres sine foreldre lyst på jobben som bonus besteforeldre?
Heier på dere og håper at spiren sitter om ikke så altfor lenge