Skravletråd for oss prøvere!

ikke hatt noe til ømme pupper jeg heller. kjenner bittelitt i dag bare. eller er det samme som deg. bare at jeg er svimmel i tillegg
Svimmel er jeg ikke.

Men veldig sulten. Og ikke så veldig lysten på kaffe. Elsker kaffe.

Svimmel er jeg ikke.

Men veldig sulten. Og ikke så veldig lysten på kaffe. Elsker kaffe.
Har ikkje så mye mer enn at eg har hatt litt vondt i ryggen og stikkinger i magen til tider! Litt mer trøtt enn vanlig enkelte dager

Sent from my iPad using BV Forum

Har ikkje så mye mer enn at eg har hatt litt vondt i ryggen og stikkinger i magen til tider! Litt mer trøtt enn vanlig enkelte dager

Hvor mange dpo var du nå igjen?

åh, kaffe er ikke jeg så sugen på heller. 1 kopp om dagen og da bruker jeg lang tid. elsker kaffe
Eg sluttet med kaffi nå sist eg var gravid for ble alt for avhengig og holdt meg ikkje til 2-3 kopper om dagen så måtte bare slutte heilt:/ :)

Eg sluttet med kaffi nå sist eg var gravid for ble alt for avhengig og holdt meg ikkje til 2-3 kopper om dagen så måtte bare slutte heilt:/ :)

Så det var alt eller ingenting? Hihi. Ikke lett når man må gi opp mat og drikke man er veldig glad i.

Sent from my iPhone using BV Forum

Så det var alt eller ingenting? Hihi. Ikke lett når man må gi opp mat og drikke man er veldig glad i.

Ja! Det var ikkje lett, men det gikk! Drikker en del pukka og yogi te nå;)
Har og begynt på lavkarbo og har sagt hadde til kaker, snop osv som eg er glad i! Men verdt det;)

1 dag med mensen? oi. 3 dager er ikke unormalt
Jepp. Men det hadde vist noe med at kroppen ikke fikk til ordentlig eggløsning, derav mens 5 dager etter eggl.

åh, kaffe er ikke jeg så sugen på heller. 1 kopp om dagen og da bruker jeg lang tid. elsker kaffe
Rart med det. Oi nå fikk jeg plutselig noen stikkinger i puppene :D LIKER

Ja! Det var ikkje lett, men det gikk! Drikker en del pukka og yogi te nå;)
Har og begynt på lavkarbo og har sagt hadde til kaker, snop osv som eg er glad i! Men verdt det;)

Så flink du er!!! :D

klarte ikke drikke kaffe da jeg gikk gravid med mini. og de gangene jeg drakk det var det bare 1 kopp.

kaffe klarer jeg ikke, gravid eller ei.

er det ikke 2 kopper om dagen som er anbefalt? lenge siden jeg gikk gravid så glemmer alt sånt så fort
Jo de sier helst ikke mer enn to kopper :)

er det ikke 2 kopper om dagen som er anbefalt? lenge siden jeg gikk gravid så glemmer alt sånt så fort
Jo! Derfor måtte eg bare kutte det ut no for drakk nok en kanne om dagen

Back
Topp