Skravletråd for oss prøvere!

om det er noen som legger ut så laster jeg nok ned . eller har jeg pleid å se serier på cokeandpopcorn
Ååja :) Jeg så på free tv ett eller annet før men mannen laster ned alt så det er egentlig greit :)

Taster på appen :)

Ååja :) Jeg så på free tv ett eller annet før men mannen laster ned alt så det er egentlig greit :)

free tv , har de godt utvalg av serier der eller? cokeandpopcorn har ikke så mye:/ men laste ned er veldig greit. mannen laster ned det meste til meg han og.

free tv , har de godt utvalg av serier der eller? cokeandpopcorn har ikke så mye:/ men laste ned er veldig greit. mannen laster ned det meste til meg han og.
Ja, de har virkelig alt :) kommer ut der samme dag som i USA og står når neste kommer.

Vi er så heldig med uteplassen vår. Her står sola på fra tidlig morgen til sent kveld. :)

ja kjedelig ja. misunner de som har det i max 3 dager.
Jeg har hatt en dag i starten etter p pille slutt. Ikke noe gøy det heller, for det er jo ikke "normalt". Nå har det vært rundt 2-3. Helt greit så lenge det er normalt da:P

håper det<3<3<3 har du noe særlig til symptomer?
I går hadde jeg skikkelig vondt i hode, var oppblåst, litt stikkinger der nede.. Kremet utflod. Ikke ømme pupper enda :(

Og du?

Jeg brukte også den tidligere. Men det popper opp så mye rart? Virus? :P Nå får jeg mannen til å laste ned fra sin pc, så slipper jeg :)
Ja, enig! Det gjør han her og :)

I går hadde jeg skikkelig vondt i hode, var oppblåst, litt stikkinger der nede.. Kremet utflod. Ikke ømme pupper enda :(

Og du?
ikke hatt noe til ømme pupper jeg heller. kjenner bittelitt i dag bare. eller er det samme som deg. bare at jeg er svimmel i tillegg

Back
Topp