Veldig veldig rart! Helt merkelig å oppleve Norge under en pandemi. Det blir ikke glemt! Håper aldri vi opplever noe slikt igjenNovember allerede ja, dette året har vært rart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig veldig rart! Helt merkelig å oppleve Norge under en pandemi. Det blir ikke glemt! Håper aldri vi opplever noe slikt igjenNovember allerede ja, dette året har vært rart
Hva skjer da??Søndag da.
Bare 5 fulle nervepirrende dager igjen.. Eller er det 4? Teller jeg med idag som en full dag. Hm.
Jaja. Frisør imorgen, gleder meg.
Jaaaa. Da blir det en veldig fin avslutning på ett forferdelig år. Og en god start på neste selv om det sikkert ikke blir ett lett år det heller.Håper dagene går fort
Vi har kjøpt leilighet, men problemet er at 7 dager etter at den er kjøpt, kan de i boligbyggelaget eller de som allerede bor i borettslaget, kjøpe den på forskjøpsrett. Så finner ut av om vi faktisk får den eller ikke på torsdag.Hva skjer da??![]()
Jeg har en liten widget som teller ned til jul. 52 dager og 13 timer sa den. Jeg har den på en skjerm laaaaaaaangt til høyre det meste av året også rykker den nærmere midten når det nærmer seg.Oi, høres ut som du har kontroll jatror jeg skal få skrevet julegave listen iallefall. Blir vel mye netthandel i år pga corona og liten baby i hus.
Funker det ogsåJeg vet ikke helt om jeg orker det. Overfører penger til søsken for at de kan kjøpe til nevøer kanskje.
Også kanskje kjøpe en flaske vin til mamma og en til pappa. De liker forskjellige typer. Til oss selv så kjøper vi ingenting stort sett.Funker det også
Snart jul!!!![]()
Og vi har et helt hus å pynte! Vi har tidligere bodd i studentboliger, da har vi ikke gjort noe stas på jula der vi bor, fordi vi uansett har vært hos foreldre fra etter eksamen til over nyttår. I år skal vi nok være hos oss selv litt i romjula før vi drar videre, så det blir stas!
Har lurt på når jeg skal starte med innkjøp av julepynt da... Syntes det er litt tidlig enda, samtidig som det er nå utvalget kanskje er størst fremover. Og akkurat nå har jeg mulighet til å dra et par formiddager når det er lite folk..... Så bør vel nesten komme litt igang.
Men vil jo ikke komme i julestemning hereelt enda hellerSyntes jo det er litt tidlig!
Ja, takknemlig for detBra du er frisk igjen
Ja må sette pris på de lyspunktene man finner.Jeg kan godt komme i julestemning nå. Det er somregel små glimt av julestemning og jeg tar mot dem når de kommer. Særlig i år. Et så kjipt år. Så trenger jeg de lyspunktene jeg finner.
Enig i detVeldig veldig rart! Helt merkelig å oppleve Norge under en pandemi. Det blir ikke glemt! Håper aldri vi opplever noe slikt igjen
JuppJaaaa. Da blir det en veldig fin avslutning på ett forferdelig år. Og en god start på neste selv om det sikkert ikke blir ett lett år det heller.
Ja, kan hende det blir tungt.Jupp
Jeg er så spent på neste år , spesielt starten
Vi har planlegging å styre med , innkjøp og diverse annet så starten av året går nok fortJa, kan hende det blir tungt.
Altså, så lenge jeg har frøkna mi og mannen, og kan gå videre med livet, så klarer jeg meg i litt isolasjon..
Er introvert til å begynne med, så..
Ja, og det er greit å gjøre syns jeg.I år tenker jeg å skikkelig skjemme bort kengubarnet til jul det blir en litt ensom jul hjemme for oss tror heg.
Jeg kan godt komme i julestemning nå. Det er somregel små glimt av julestemning og jeg tar mot dem når de kommer. Særlig i år. Et så kjipt år. Så trenger jeg de lyspunktene jeg finner.
Åh håper det kommer noen bra tilbud på det viner ute etterOg det er igang. Inn i mailboksen min tikker de første epostene om Black month. Svart november. Helt klart mulig å nettshoppe et og annet kupp om man er heldig