Skravletråd for november

Oi, høres ut som du har kontroll ja:happy: tror jeg skal få skrevet julegave listen iallefall. Blir vel mye netthandel i år pga corona og liten baby i hus.
Jeg har en liten widget som teller ned til jul. 52 dager og 13 timer sa den. Jeg har den på en skjerm laaaaaaaangt til høyre det meste av året også rykker den nærmere midten når det nærmer seg.

Så jeg sjekket den. Det gjør jeg ofte. Oftest for å legge på en. Når minstemor spør hvor mange dager det er til bursdagen hennes. I dag er det 54

Snart jul!!! :D :D Og vi har et helt hus å pynte! Vi har tidligere bodd i studentboliger, da har vi ikke gjort noe stas på jula der vi bor, fordi vi uansett har vært hos foreldre fra etter eksamen til over nyttår. I år skal vi nok være hos oss selv litt i romjula før vi drar videre, så det blir stas! :D

Har lurt på når jeg skal starte med innkjøp av julepynt da... Syntes det er litt tidlig enda, samtidig som det er nå utvalget kanskje er størst fremover. Og akkurat nå har jeg mulighet til å dra et par formiddager når det er lite folk..... Så bør vel nesten komme litt igang.

Men vil jo ikke komme i julestemning hereelt enda heller :hilarious: Syntes jo det er litt tidlig!

Jeg kan godt komme i julestemning nå. Det er somregel små glimt av julestemning og jeg tar mot dem når de kommer. Særlig i år. Et så kjipt år. Så trenger jeg de lyspunktene jeg finner.

I år tenker jeg å skikkelig skjemme bort kengubarnet til jul det blir en litt ensom jul hjemme for oss tror heg.

Ja, kan hende det blir tungt.
Altså, så lenge jeg har frøkna mi og mannen, og kan gå videre med livet, så klarer jeg meg i litt isolasjon..
Er introvert til å begynne med, så..
Vi har planlegging å styre med , innkjøp og diverse annet så starten av året går nok fort

I år tenker jeg å skikkelig skjemme bort kengubarnet til jul det blir en litt ensom jul hjemme for oss tror heg.
Ja, og det er greit å gjøre syns jeg.
Akkurat nå er jeg usikker på hvordan jula blir, får vi leiligheten kommer vi nok til å ha litt god mat i frysen liggende i tilfelle det blir feiring hjemme, så kan vi pynte litt og kose oss med god mat osv bare oss. Vil jo helst feire med mamma og pappa og nevøene, men ikke sikkert det er mulig.

Jeg kan godt komme i julestemning nå. Det er somregel små glimt av julestemning og jeg tar mot dem når de kommer. Særlig i år. Et så kjipt år. Så trenger jeg de lyspunktene jeg finner.

Hehe, ja. Mannen begynner som regel med julesanger ila november. Men jeg liker å la den komme snikende hvertfall siste uka før 1. des da :)

Og det er igang. Inn i mailboksen min tikker de første epostene om Black month. Svart november. Helt klart mulig å nettshoppe et og annet kupp om man er heldig

Og det er igang. Inn i mailboksen min tikker de første epostene om Black month. Svart november. Helt klart mulig å nettshoppe et og annet kupp om man er heldig
Åh håper det kommer noen bra tilbud på det viner ute etter

Back
Topp