Skravletråd for mars

14x8 mm, måtte in og se på helsenorge nå. Ikke alltid lett at huske på alt.
Ja når man har vente siden slutten av august på operasjon da blir man jammen lei av at vente. Vil få den vekk og vite hva det er. Nå skal jenta in på onsdag på etterkontroll pp sykehuset. Kanskje jeg skal mase litt når jeg er der så bli de vel lei av meg. Var ju i telefon kontakt med de i januar så syns ikke jeg kan ringe nå igjen
Frustrerende å måtte vente så lenge.

Trøsten er at da tror de ikke det er farlig. For da prioriteres man fort

14x8 mm, måtte in og se på helsenorge nå. Ikke alltid lett at huske på alt.
Ja når man har vente siden slutten av august på operasjon da blir man jammen lei av at vente. Vil få den vekk og vite hva det er. Nå skal jenta in på onsdag på etterkontroll pp sykehuset. Kanskje jeg skal mase litt når jeg er der så bli de vel lei av meg. Var ju i telefon kontakt med de i januar så syns ikke jeg kan ringe nå igjen

Ja, det er vanskelig å få med seg alle sånne detaljer. Jeg husker heller ikke de nøyaktige målene, bare sånn ca. De sa det sikkert, men umulig å huske. Her var den rundt 40x40mm. Litt rart at jeg har gått med den i flere år uten å merke noe. :p Venter fortsatt på endelig svar om hva det er da, det tar noen uker å finne ut.
Bare mas litt mer på tenker jeg, det er vel kanskje samme avdeling du skal til med datteren din, eller så er det egen for barn? Men skader ikke å mase litt :)

Ja, det er vanskelig å få med seg alle sånne detaljer. Jeg husker heller ikke de nøyaktige målene, bare sånn ca. De sa det sikkert, men umulig å huske. Her var den rundt 40x40mm. Litt rart at jeg har gått med den i flere år uten å merke noe. :p Venter fortsatt på endelig svar om hva det er da, det tar noen uker å finne ut.
Bare mas litt mer på tenker jeg, det er vel kanskje samme avdeling du skal til med datteren din, eller så er det egen for barn? Men skader ikke å mase litt :)
Så bra du har fått fjerne den vekk. Jeg hoppes verkelig du får svar snart og det ikke er noe farlig.

Så bra du har fått fjerne den vekk. Jeg hoppes verkelig du får svar snart og det ikke er noe farlig.

Ja, får krysse fingrene. Heldigvis blir jeg frisk også hvis det er kreft, det er normalt en veldig snill kreft sånn sett. Men det betyr mer operering og medisiner osv, såå jeg håper jo først og fremst at det ikke er noe.

Det er som regel rikig ja. Selv har jeg ventet på operasjon siden mai i fjor, blir nik ikke med det første

Det stemmer nok ja. Jeg var til diverse ultralyder i høst, og ventet noen måneder på tid til det og videre sjekker på sykehus, men tok biopsi i januar, fikk svar på under 1 uke etterpå og de satt opp tid til operasjon 1 uke etter det igjen. Det ble først operasjon noen uker senere enn det igjen fordi de måtte ha svar på flere prøver først. Men gikk vel likevel bare 5 uker fra de sa at jeg måtte operere til det var overstått
Men det er kjedelig å vente i mange måneder når man vet at det er noe som skal opereres ut da, eller man har plager/smerter

Det er som regel rikig ja. Selv har jeg ventet på operasjon siden mai i fjor, blir nik ikke med det første
Kjedelig å vente.

Selvsagt kan de jo ta feil når de tror det ikke er farlig også, men stort sett heldigvis så er det rett.

Men kjipt å vente er det uansett

Kjedelig å vente.

Selvsagt kan de jo ta feil når de tror det ikke er farlig også, men stort sett heldigvis så er det rett.

Men kjipt å vente er det uansett
Akuratt det jeg også tenker når de ikke klarer se via Mr bilder hva det er. De er ju ikke sikre og derfor velger de sende in. Kjenner ju det er akuratt som stikninger fra den kulen som tex akuratt nå.
Kjipt at vente hvilket fall som helst men tenker og hoppes det ikke er noe alvorlig

Jeg gleder meg til våren.
Kuldegrader og mye snø er visst fasiten nå

Sakte trenger våren seg på, innbiller meg i alle fall det. Men den får motstand!

Da er dagen kommet for at man stadig skal lure på, er skattemeldingen kommet ? Og hvordan gikk det? Mistenker at mannen får restskatt i år, for lånet, og med det rentene, ble flyttet over på meg i september. Vel, rentene var høyere enn skattekortet antok, vil jeg tro, så kanskje det gikk bra. Vi kan jo flytte rentene for høsten fra meg uansett da, selvsagt. Ellers har vi ikke en så spennende økonomi så det pleier være sånn at jeg får litt igjen hvert år mens mannen veksler mellom restskatt og en god slump igjen. Oftest forståelig, men ikke alltid forutsigbart.

Jaja.

Men hvor mange steder vil det dukke opp tråder om: har du fått skattemeldingen enda?
Og vil jeg i år makke meg til å levere dem med en gang så jeg får pengene heller enn å somle?

Jeg kan i alle fall innrømme at jeg har løyet for meg selv/systemet og trykket "ja jeg har fått beskjed" og logget inn. Det gjør jeg trolig daglig frem til den kommet, for erfaring tilsier at den legges ut på natta men beskjed får jeg langt utpå dagen.

Men hvorfor jeg gjør det, ja den som visste det....

Tirsdag er snart over og den forbaskedes oppvaskmaskin som var stappfull vil ikke begynne gå rundt. Er møkka lei av hele huset. Gamle vinduer gammel bad. Så helst hatt et til soverom her men nei da.

Jeg kan i alle fall bekrefte at ibdag tenkte jeg ikke på skatten og har ikke sjekka (og nå er det så langt på dag at jeg hadde fått beskjed om det var kommet i natt)

Hadde litt nok med å tenke på at vi ikke fikk bilen opp bakken i går, så den sto hos min bror i natt. Følelsen av å møte en bil på vei opp, vite at jeg må stoppe og at da kommer jeg ikke opp.

Jaja. I løpet av natten ble veien brøytet så i ettermiddag kommer jeg meg hjem.

dagen gikk lynraskt Igår. Jenta fjerne bandasje på øre og trommehinne ser tip topp ut:) fremdeles rart at hun begynner kjenne bak øre og in i øre der de har kutte opp og sydd igjen.
Vennegruppen gikk fint. En herlig gjeng er de. Stor fornøyde barn og voksne.

Så bar at alt ser bra ut under bandasjen :)

Jeg har åpenbart evnen til å stresse på forhånd.

I morgen skal ungene mine levers på bedehuset 1730. De to eldste. Hentes igjen samme sted søndag 15, men den delen stresser meg ikke.

Jeg har begynt å få det meste på plass nå da, har avklart menyen sånn at jeg kan tilrettelegge for at lav formap jenta mi får mat hun kan spise, samtidig som hun spiser det samme som de andre, mer eller mindre. Har med eget glutenfritt brød, alle skal ha med brød, men normalt har alle med et halvt brød hver også spiser de av det felles, men hun kommer til å ha med sitt eget, naturlig nok.

Men alt det andre stresser meg. Å få dem pakket og klare. Med alt.

Og dagen i dag er ikke enkel den heller.
Spilletime 1715-1745 som jeg tror utgår, men vet ikke. Eldste.
Håndball 1730-1830. Yngste
Speider 18-1930 - Mellomste og eldste, men eldste står trolig ove pga neste punkt
Labbedans på ungdomsskolen 19-22, hvo da en av oss foreldre har vakt 1845-2215

Dette skal gå opp på et vis....

Da henger jeg i hallen hvor det er håndball.

Mannen kjører straks mellomste til speider og har med eldste, drar via sporten for å se om de har skistropper for vi mangler en del sånne og har ikke til to par ski med staver som vi trenger i morgen.
Videre derfra til lsbbedans hvor den eldre her oppmøte 15 min før den yngste egentlig slipper inn, håper de løser det på et vis.

Om de ikke finner skistropper (jeg har forsøkt obs tidligere i dag, de var utsolgt) tar jeg med meg yngste etter håndball til sportsbutikk i motsatt retning enn de drar og satser på å få tak i. Xxl har på lager ifølge nettsiden.

Må lage noen karbonader mellomste kan ha med på tur siden de andre skal ha det, men sånne er det løk eller andre ting i som hun ikke kan spise.
Og pakke.

Og eldste har prøve i norsk i morgen og jeg tipper han ikke har lest noe før i uka, kjenner jeg ham rett ...

Torsdag det blåser en del ja og regn. Eldste sko på fotballen treningen men det melde jeg av at han ikke kommer. Mannen sko på foreldremøte og ja som alltid blir det glømt fra hans side. Og denne gang glømt jeg det også ut og kom på det kl 17:46. Møte starta 18 og han var på jobb hjem hente bli og kjøre. Yes han kommer alltid for seint til møter. At man aldri lærer seg en lekse :banghead:

Back
Topp