Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes dette skjedde når jeg sko lukke toastjern. Tro meg den sprette opp sånn selv.
Egentlig selve toastjernet var super bra fram til idag. Da jeg sko lukke den og den smalt gav meg strøm og ser sånn som den ser ut på bilde.Oi, dette toastjernet er ikke helt bra altså!
Hvordan ble det forresten med den sushi-«kaka»? Ble det bra?
Det blir sikkert veldig koselig!!vår vi går mot vår og lysere tider.
Gleder meg veldig til sommer da vi skal reise og møte familien. til sommer er det 2 år siden vi møtte de.
En ikke ukjent opplevelseTid for ukens damp-bad av mor.
Eller altså, 7 åringens svømmetime. Så da sitter jeg og dingler i en svømmehall i en halvtime og det er relativt varmt og klamt å sitte påkledd i en svømmehall. Klok av skade har jeg singlet , men litt dampet blir jeg uansett![]()
men det er verdt det, ungene blir rå i vannet av det!Tja, de to eldste ga seg åpenbart for tidlig, ingen av dem er rå i vannet, men de ville ikke gå lenger. Men de er trygge nok til at de kan være i svømmehallen eller på stranda uten at jeg må ha øynene på dem.En ikke ukjent opplevelsemen det er verdt det, ungene blir rå i vannet av det!