Skravletråd for mars

1 mars ja. Denne måned kommer til at gå fort. Det står en del aktiviteter møter og timer i kalenderen.jenta telte ned og sa mamma nå har vi vinterferie og når vi begynner på skolen så skall jeg gå bare 18 skoledager så er det påskeferie igjen.
Blir litt extra fri på denne damen her ja :)

Mars. Det er vår. Vel, og været er det samme som i går, de er 5 grader, det er tåke i fjelltoppene, periodisk regn og bart på bakken men finnes snøhauger etter brøyting, jeg ser en utenfor vinduet mitt. Men det er mye dagslys, det er mars, det er vår.

Vinterferien er vi ferdige med, men bare en mnd nå, første april er det påskeferie. Nedtelling for mor også, for jeg har planer om å ha fri hele skoleferien, og jeg gleder meg stort trenger det! Legger vel overtidsjobbingen bak meg nå som vi bikker over i mars antar jeg, og det gjør godt. Bankkontoen liker overtidsutbetaling, men kroppen og psyken liker å komme hjem til middag. Jeg er sliten.

Det hjalp jo ikke akkurat at februar ble avrundet med at mellomste skal begynne å spise lav fodmap. Det er et regime å sette seg inn i som kan blåse fletta av de fleste. Men jeg står enda, om enn noe vaklevorent, og klamrer meg i mannen og sammen skal i klare dette også. Han har vært en bauta, og ordner lav formap middag, kjøper inn brød godkjent av noba-appen (falt ikke helt i smak, det var frø i det ;) ) og vi finner nok en vei i dette her også.

Ane meg at når vi er ferdige med denne tråden såer jeg litt mer bevandret i det temaet også

Elsker at det nærmer seg våren. Veldig lei snø nå og vi har altfor mye av det.

sint og J forbannet. Nå var det toastjern sin tur. Ikke nok med det men hele dritt jern spratt opp og jeg fekk strøm i begge hender og kjente at det gikk til armbuene:mad: nå skal toastjern og vaffeljern i søppel. Nytt skal kjøpes.

Yes dette skjedde når jeg sko lukke toastjern. Tro meg den sprette opp sånn selv. 126F8D2A-BC27-45A6-A863-96E6917DE6E9.png

Oi, dette toastjernet er ikke helt bra altså!
Hvordan ble det forresten med den sushi-«kaka»? Ble det bra?
Egentlig selve toastjernet var super bra fram til idag. Da jeg sko lukke den og den smalt gav meg strøm og ser sånn som den ser ut på bilde.

Sushi kaken ble knall god.

Vinterferie over, men har vært veldig fint å være på tur alene med kengubsrnet . Kost oss i Bergen, møtt niesen min og det var også veldig koselig !

Så klar for helg, kjenner jeg. noen timer med jobb først, men mentalt har jeg hatt nedetelling sidne før jeg dro hjemmefra

Skrev jeg for noen timer siden, nå er det bare halvannen time igjen med jobb ca.

Deilig med vinterferie.
Men jammen skall bli godt at sende alle på skolen på mandag

vår vi går mot vår og lysere tider.
Gleder meg veldig til sommer da vi skal reise og møte familien. til sommer er det 2 år siden vi møtte de.

Tid for ukens damp-bad av mor.

Eller altså, 7 åringens svømmetime. Så da sitter jeg og dingler i en svømmehall i en halvtime og det er relativt varmt og klamt å sitte påkledd i en svømmehall. Klok av skade har jeg singlet , men litt dampet blir jeg uansett :)

Tid for ukens damp-bad av mor.

Eller altså, 7 åringens svømmetime. Så da sitter jeg og dingler i en svømmehall i en halvtime og det er relativt varmt og klamt å sitte påkledd i en svømmehall. Klok av skade har jeg singlet , men litt dampet blir jeg uansett :)
En ikke ukjent opplevelse :happy: men det er verdt det, ungene blir rå i vannet av det!

En ikke ukjent opplevelse :happy: men det er verdt det, ungene blir rå i vannet av det!
Tja, de to eldste ga seg åpenbart for tidlig, ingen av dem er rå i vannet, men de ville ikke gå lenger. Men de er trygge nok til at de kan være i svømmehallen eller på stranda uten at jeg må ha øynene på dem.
Minstemor raser ivei, svømme kan hun ikke, sånn egentlig, men hoppe fra 1 meteren skulle hun sist vi var i svømmehallen. Det er ikke langt derfra til kanten hvor jeg satt og stakk ut beina så hun fikk tak og karret seg til land. Ikke akkurat min ide, men det var det hun absolutt ville.

Back
Topp