Hjelper mot alt!Alt blir litt bedre med is ikke sant?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelper mot alt!Alt blir litt bedre med is ikke sant?![]()
God helg Sara!Men nå har jeg logget av hjemmekontoret og tar HELG
God helg KenguHelg etter en fin dag på jobb
Dirty dancing!!Hvilken film skal jeg se med jentene i kveld? noen tips til gamle gode?
Så fint å høreBle en bra dag
Den skal på listaDirty dancing!!![]()
Føler vi er tilbake til nyfødttidenSamme her!7 åring og 9 åring våkner 06-0630 hver eneste dag.....
to oppvåkninger på natt og opp 06.30
eldste på 4 står opp så tidlig nå, som regel må hun på do. Problemet er at vi må ha trappegrinda lukket pga minsten, og da må vi vekkes Var forberedt på alt dette mødrene snakket om når vi fikk eldste.Føler vi er tilbake til nyfødttidento oppvåkninger på natt og opp 06.30
eldste på 4 står opp så tidlig nå, som regel må hun på do. Problemet er at vi må ha trappegrinda lukket pga minsten, og da må vi vekkes
![]()
Jaja, det er nå bare slikVar forberedt på alt dette mødrene snakket om når vi fikk eldste.
Oppe 3-4 ganger om natten for mat, sov til 9-10 om morgenen.
Så kom Liv......
Her startet dagen kl 04:30 frem til hun var rett over 3, lever opp til navnet sitt, hun er full av liv, men er tilsvarende lett å legge på kvelden.
Lille U sov ikke like lenge som eldsten, men ikke langt unna, i dag vekkes han av frøkna, han er egentlig veldig trøtt men er så glad i søsteren sin så dersom hun er opp bare må han opp.
vi har vært så ekstremt bortskjemte med søvnen på morgenen, så må jo snu litt.
Var forberedt på det jeg også, men har stort sett en sovebaby. Så klart hender det hu våkner, men ikke så ofteJaja, det er nå bare slikav rykter jeg har hørt, så blir det sannsynligvis motsatt når de blir tenåringer, da må en dra dem opp av senga
Åh, så herlig, at han bare måå stå opp for å være med søsteren sin![]()
Eldste er tenåring, til vanlig må han dras opp av sengen (han som sov ekstremt lenge).Jaja, det er nå bare slikav rykter jeg har hørt, så blir det sannsynligvis motsatt når de blir tenåringer, da må en dra dem opp av senga
Åh, så herlig, at han bare måå stå opp for å være med søsteren sin![]()
Satser på at det varer hos dereVar forberedt på det jeg også, men har stort sett en sovebaby. Så klart hender det hu våkner, men ikke så ofteføler meg HELDIG der!
jaja, tok hele 3,5år før frøkna her ble en morgenfugl Jeg sliter også med å akseptere at sommerferien går i vaskenselvsagt betyr det jo ikke noe i det store og hele, men barna har gledet seg til to uker på Mallorca i over 200 dager! Men slikt rår vi ikke over, må jo bare gjøre det beste ut av det..
Håper virkelig ikke dere må vente sååå lenge med å treffe mammaen din!![]()
Ble en bra dag
Takk for det.God helg Sara!![]()
O år sliter vi lgså med å akseptere akkurat detJeg sliter også med å akseptere at sommerferien går i vaskenselvsagt betyr det jo ikke noe i det store og hele, men barna har gledet seg til to uker på Mallorca i over 200 dager! Men slikt rår vi ikke over, må jo bare gjøre det beste ut av det..
Håper virkelig ikke dere må vente sååå lenge med å treffe mammaen din!![]()