GrattisHipp, hipp hurra, i dag har jeg fått tenåring i hus![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GrattisHipp, hipp hurra, i dag har jeg fått tenåring i hus![]()
En sertifiseringeksamen i offentlige anskaffelserHva skal du ha eksamen i?
Det er en kamp! Heier på din morJeg jubler for at mamma har fått godkjent ufør etter lang tids sykdom. Nå kan hu slutte å bekymre seg for den biten og ta vare på det lille som er igjen av livskvalitet!
Det høres fancy utEn sertifiseringeksamen i offentlige anskaffelser
Ikke så veldig, men greit å bli sertifisert daDet høres fancy ut![]()
Ja, ekstremt slitsomt. Så deilig for hu å være ferdig med det.Det er en kamp! Heier på din mor![]()
Nytt forholde, eller dating?Nå prøver jeg å komme meg ut på tur! Har møtt en fyr og nå venter jeg bare på at han skal ringe! Liker ikke å være i denne fasen... he he! Jeg blir så ivrig og kunne sikkert vært med han 24/7... hjelp!!
Vet ikke hva vi er.. spennende er det iallefall, men jeg liker å ha kontroll og det har jeg ikke nå..Nytt forholde, eller dating?
Uansett, spennende da![]()
Må legge vekk tlf så jeg ikke spammer han i helNytt forholde, eller dating?
Uansett, spennende da![]()
Tenk på det som noe alle må gjennom for å finne seg en partner, slik er det bare, og det er midlertidig.Vet ikke hva vi er.. spennende er det iallefall, men jeg liker å ha kontroll og det har jeg ikke nå..
Tusen takk <3 ja, det er bare midlertidig! Takk for at du minte meg på det!Tenk på det som noe alle må gjennom for å finne seg en partner, slik er det bare, og det er midlertidig.
Masse lykke til
Ingen årsak.Tusen takk <3 ja, det er bare midlertidig! Takk for at du minte meg på det!![]()
Om mannen går fra meg så tror jeg at jeg forblir enslig.Ingen årsak.
Hadde blitt helt idiot selv dersom jeg skulle ha beveget meg ut på det markedet nå.
Tror aldri jeg hadde kommet så langt![]()
Det er greit å bli minnet på av og til.Tusen takk <3 ja, det er bare midlertidig! Takk for at du minte meg på det!![]()
Jeg også.Om mannen går fra meg så tror jeg at jeg forblir enslig.
Føler meg helt idiot.. he he! Hadde et forhold for over ett år siden. Trodde det bare var meg og han, men han lå rundt med alt som hadde puls! Trodde vi var for gamle til slikt!!Ingen årsak.
Hadde blitt helt idiot selv dersom jeg skulle ha beveget meg ut på det markedet nå.
Tror aldri jeg hadde kommet så langt![]()
Det er digg å være singel!Om mannen går fra meg så tror jeg at jeg forblir enslig.
He he...Jeg også.
Vi må bare passe på av mennene våre har barna de samme helgene så kunne vi ha blitt ensomme i lag
(Ikke det at jeg tror det skjer, bare for å ha sagt det)
Ja, absoluttDet er greit å bli minnet på av og til.