Heldigvis er det vel veldig veldig liten sjangse for at det skjer igjenKun etter at jeg blødde og testene ikke ble svakere etter flere dager. Da var den på 8000 (og noe) ca 6+6![]()
Og enda litt mindre med normal hcg stigning som du har 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldigvis er det vel veldig veldig liten sjangse for at det skjer igjenKun etter at jeg blødde og testene ikke ble svakere etter flere dager. Da var den på 8000 (og noe) ca 6+6![]()
Og enda litt mindre med normal hcg stigning som du har 
Håper det går veien, og hcg var et godt første stegHeldigvis er det vel veldig veldig liten sjangse for at det skjer igjenOg enda litt mindre med normal hcg stigning som du har
![]()

Krysser fingrene for degHåper det går veien, og hcg var et godt første stegnå er det ultralyd neste fredag som gjelder
![]()

Oooff! Stakkar! Håper du får hvilt nå i kveldJeg er så sliten
Litt hardt på arbeid i dag. Travelt, ikke tid til å spise og ikke drukket noe.
Spiste middag for en halvtime siden, hjalp på, men har vondt i hele kroppen![]()

Fire minutter til leggetid på ungene....Oooff! Stakkar! Håper du får hvilt nå i kveld![]()
Og da blir det godstolen på deg resten av kvelden...?Fire minutter til leggetid på ungene....![]()
Og da blir det godstolen på deg resten av kvelden...?
Jeg er så lei av dagen akkurat nå, så
Supernatural og snacks etterpå, så blir det bra.
Ååh så bra! For det fortjener du etter å ha stått på på jobben!! Jobber dere samme plass eller, hvis han kan dekke vakten din?Jeess! Og jeg skal ha sjokolade og brus.![]()
Må vel på jobb i morgen og, tror jeg. Hvis ikke gubben finner ut han skal ta det istedenfor. Jeg mener, jeg gikk jo glipp av de to dagene fri jeg egentlig skulle ha midt i uka![]()

Ja, han er daglig leder/franchisetaker, så kan egentlig bytte som det passer ossÅåh så bra! For det fortjener du etter å ha stått på på jobben!! Jobber dere samme plass eller, hvis han kan dekke vakten din?![]()
På skifplanen står det som regel "T**/A**" for det blir liksom enten eller. 
før jeg kan dusje, sette cyclogesten og chille på sofaen.
Men var så koselig hvor minstemor satt der og sang bæbæ-lille lam til storesøsteren, så jeg lot de nå få holde på litt.Høres digg ut !Her blir det grillet banan med sjokolade til dessert![]()
Å, men så praktisk med muligheten til å bytte vakter mellom dere da! Selv om jeg ser for meg at det kan bli litt mye, med å dele jobb i tillegg til alt annetJa, han er daglig leder/franchisetaker, så kan egentlig bytte som det passer ossPå skifplanen står det som regel "T**/A**" for det blir liksom enten eller.
Har nå akkurat lagt ungene, må nå vente en halvtime++ for å se om i det minste minstemor sovner.før jeg kan dusje, sette cyclogesten og chille på sofaen.
Spent på hvordan det går, de insisterte på å ligge i samme seng, så tipper egentlig jeg må opp og separere dem etterhvertMen var så koselig hvor minstemor satt der og sang bæbæ-lille lam til storesøsteren, så jeg lot de nå få holde på litt.
Håper de sovner fint etterhvert sånn at du får all din tiltenkte alenetid 
Ja, det var nam!Høres digg ut !
Neida, vi er jo ikke på jobb SAMTIDIG, så.Å, men så praktisk med muligheten til å bytte vakter mellom dere da! Selv om jeg ser for meg at det kan bli litt mye, med å dele jobb i tillegg til alt annet
Åå så herlig med sånne barn som liker å være sammenHåper de sovner fint etterhvert sånn at du får all din tiltenkte alenetid
![]()
og det kan jeg fortelle, at det er bare greit det. Vi gjør ting veldig forskjellig, og jeg blir så irritert av sånt 
Ja, det var nam!

Jeg skal ha chips, jegJeess! Og jeg skal ha sjokolade og brus.![]()
Må vel på jobb i morgen og, tror jeg. Hvis ikke gubben finner ut han skal ta det istedenfor. Jeg mener, jeg gikk jo glipp av de to dagene fri jeg egentlig skulle ha midt i uka![]()
noe salt er per nå det eneste som frister. Jeg dytter i meg sunn mat ellers, men jeg får så fort nok. Spiser jeg en brødskive og en halv banan, så stopper det opp. Da er jeg mett og vil ikke ha mer. Det blir spennende å bo i samme hus som svoger, svigerinne og deres barn fra lørdag til mandag. Ikke kan jeg ha noe godt i glasset (skal ha brus og si at det var det jeg hadde mest lyst på), ikke kan jeg ta noen karuseller og formen er så som så 
litt av en ferie må jeg si! Mannen har vært på jobb så har håndtert alt alene - hands down for alenemødre!! Nå har heldigvis begge ferie fra mandag av - og det er helt nødvendig! Går med spyet opp i halsen hele dagen føles det som
ikke så lett å skifte bleier eller håndtere matsøppel eller løpe rundtIkke akkurat, men litt lignende siden barnehagen er stengt. Jeg er kvalm og utslitt og alt lukter så ekstremt sterkt - til og med klesvasken har blitt vanskelig pga lukter. De siste dagene har jeg tenkt ganske mye «hvorfor kunne jeg ikke bare nøye meg med et barn?» og «Hvordan skal jeg klare to? Tenk hvis jeg ikke klarer det!?» og så får jeg veldig dårlig samvittighet.Flere her som er gravid med søsken uten å ha barnehageplass til eldste? Jeg er helt utslitt jeg! - etter å ha løpt etter ettåringen hele uken samtidig som kvalmen og trøttheten har kommet for fulltlitt av en ferie må jeg si! Mannen har vært på jobb så har håndtert alt alene - hands down for alenemødre!! Nå har heldigvis begge ferie fra mandag av - og det er helt nødvendig! Går med spyet opp i halsen hele dagen føles det som
ikke så lett å skifte bleier eller håndtere matsøppel eller løpe rundt