Skravletråd for lag ROSA

Hva er planene for idag da dere?

Jeg skal straks spise litt frokost og så tar jeg en turpå trening imens gjærdeigen eser :) idag skal jeg bake tacosnurrer :)
 
Jeg sov litt lenge i dag, er ikke bare bare å være konstant utslitt. Fått i meg litt frokost, handlet mat for resten av uken og nå skal jeg snart i dusjen før jeg reiser på jobb, igjen :p :)
 
Har dere noen planer for helga?

Vi har barnefri lør-søn,så da skal vi ut og spise og så på kino! Kan bli utfordrende mtp kcal da ;)
 
Ang fredag har eg en kjempegod feeling:) føle virkelig dette e mi uka! Har jo snikveid då;) så vett at eg har nådd et av mine delmål så mannen e informert for avtalen va av han skulle kjøpe en overraskelse til meg:) å eg glede meg sånn hihi :)
 
Sjorven sååååå spennende da :) Må fortelle oss hva overraskelsen ble da :) Kanskje jeg skal få med gubben på noe sånt og?! ;)
 
Mannen min er nå søt og da.. Var litt nedfor når jeg hadde vært på kurset mandag.. Også igår kom han og sa han ville si noe,men hadde egentlig ikke lyst fordi det kunne påvirke motivasjonen min..

Sa det omsider og det var at han har gått ned 4.5 kg siden 4.januar! Hehe.. Er jo glad på hans vegne da :) han har begynt åspise samme som meg stort sett,pluss at han har kutta ut brus i ukedagene og begynt å trene.. Ser det på magen hans ;)
 
Endelig kommet meg ut på tur. Er så sliten av å ha en baby som er så mye oppe om natta så har ikke hatt noe motivasjon. I dag måtte jeg bare komme meg ut i finværet, så nå kan jeg skrive ned 1 time god gåtur!
Kode:
<iframe src="http://www.endomondo.com/embed/workouts?w=oBTF-jdRwb8&width=580&height=600&width=950&height=600" width="950" height="600" frameborder="0" scrolling="no"></iframe>[/PARSEHTML]
 
Sjorven sååååå spennende da :) Må fortelle oss hva overraskelsen ble da :) Kanskje jeg skal få med gubben på noe sånt og?! ;)

Venter fortsatt i spenning :) han har ikke fått vært på butikken enda...men gleder meg så! Skal dele det med dere :) Så bra at mannen din har klart å gått ned, ingenting som er bedre enn at den du bor med også velger å leve sunt :) Min mann er brannmann og trener i disse dager for harde livet for det er snart test tid på jobb. Han skal også få belønning av meg, når han har nådd målet sitt skal han få iPhone, også har han to delmål, men har ikke funnet ut hva han skal få da.
 
Lykke til sjorven. Vi var på sus i august å la inn dren på jenta våres. Hun har hatt litt problemer med ørene etterpå, men absolutt ikke så mye og så ille som før drena. Er grusomt at de har så mye vondt, de stakkar små :(

Det ble dessverre ikke dren på mini, de mente han var for liten! Så da får vi bare vente, skulle inn om 3 mnd igjen. Håper han vokser det av seg veldiiii fort:) Så bra at det hadde effekt hos dere :) hehe spennende at vi bor i samme området :)
 
Nå skal eg legge inn tallene i utfordringen :) har dere andre husket det? Masse lykke til i morgen:) Men det aller viktigste er ikke å gå ned i vekt men spise sunt og holde kroppen i form! Tjo hei hopp og sprett ;)
 
Det ble dessverre ikke dren på mini, de mente han var for liten! Så da får vi bare vente, skulle inn om 3 mnd igjen. Håper han vokser det av seg veldiiii fort:) Så bra at det hadde effekt hos dere :) hehe spennende at vi bor i samme området :)

FOR LITEN? Trodde ikke man ble henvist for det hvis de mente han var for liten til det. Så merkelig... Hvor gammel er han ?

Ja, hvor bor du da? Hvis jeg kan spør om det, hehe. Kanskje det er nærmere enn vi tror :p
 
FOR LITEN? Trodde ikke man ble henvist for det hvis de mente han var for liten til det. Så merkelig... Hvor gammel er han ?

Ja, hvor bor du da? Hvis jeg kan spør om det, hehe. Kanskje det er nærmere enn vi tror :p


Han er 14 mnd. Hommersåk....du da?
 
Idag ble det tre middager :p Mannen hadde fryktelig lyst på den nye kebanpizzaen, jeg tåler ikke pizza. Jentungen ville ha pølser, jeg liker ikke pølser, såååååå da ble det wok på mamman. Masse masse deilige grønnsaker og biff, med litt chili oppi. Så godt til middag, og det ble jammen en haug igjen til kvelds. Mmmm :p
 
Han er ikke store gutten, men er rart de henviser hvis de har "grenser" på det. Er jo ikke noe godt å ha så mye problemer :( Jeg bor på klepp :p

Ja har hørt at det egentlig ikke vil legge inn før de er 2 år men strekker seg til 1,5 år. Men legen min var fast bestemt på at de burde legge inn, så sikkert derfor hun henviste oss. Men regner jo med de som jobber med det vet best :) Da er vi jo ikke så langt unna :)
 
Back
Topp