Skravletråd for lag Frøya

Kihera

Forelsket i forumet
Dere må velge en lagleder og fortelle meg hvem det er :)

minner også på at hvis ingen tar på seg ansvaret som lagleder så er laget ute av krigen. fristen er innen første uke, altså ikke første innveiing (nå 24.aug) men når lagleder skal sende inn første vekt for gruppa (31.aug)

Frøya

Rayne
Lavendel81
Ccmil
Stjernestrikk
Kaffedama
Silje93
Kakemonster88
Ced23
Frk.MammaMor
Virrehøna
Kihera
(11)
 
Last edited:
Siden jeg er krig leder er det kansje lurt med en annen som lagleder eller omvendt ?
 
Hello [emoji16]
Jeg er med for første gang, så jeg melder meg desværre ikke som leder. Håper det er en annen som kan [emoji4]
 
Heisann det er også min første gang, så jeg ser også mørkt på å være lagleder. Håper noen andre er tøffere
 
Hei! Jeg er helt håpløs med tall, altså virkelig! Så hvis dette skal bli nogenlunde riktig er jeg virkelig ikke rett dame til jobben!
 
Fortsatt ingen som melder seg?
Vi må uansett få igang praten her!
 
Satser på at noen melder seg, og gleder meg til utfordringene kommer på lørdag! Jeg er klar!
Hva med resten av dere? [emoji4]
Spiser chips akkurat nå da men.. smart med litt ekstra vekt til i morra tenker jeg, haha[emoji23][emoji23]
 
viss ingen melder seg så nesten jeg ta lagleder jobben også da selv om jeg er håpløs med tall og nybegynner snakk om å hoppe ut i det hehe :) jeg som har dysleksi og er både lagleder og krigleder høres ikke trygt ut hehe håper jeg klarer det :) gjør det samme som deg stjernestrikk hiver innpå før jeg går inn i krigen og utfordringene :-D
 
viss ingen melder seg så nesten jeg ta lagleder jobben også da selv om jeg er håpløs med tall og nybegynner snakk om å hoppe ut i det hehe :) jeg som har dysleksi og er både lagleder og krigleder høres ikke trygt ut hehe håper jeg klarer det :) gjør det samme som deg stjernestrikk hiver innpå før jeg går inn i krigen og utfordringene :-D
Fantastisk Kihera! Jeg har troen på deg [emoji6]
Hehe ja, utnytter at vi ikke har begynt helt enda [emoji14]
Skulle gjerne ha meldt meg, for tall har jeg ikke et problem med, men de neste fire ukene står på daglig pendling og enkelte dobbeltvakter i praksis, dobbeltlesning til en eksamen jeg ikke kan delta i undervisning på, ny studiejobb som skal passes og fertilitetsbehandling så jeg er ikke engang sikker på at jeg kan holde følge med min egen hverdag[emoji85][emoji85]
 
Jeg er også helt ny her og skjønner egentlig ikke helt hvordan man gjør dette. Men jeg har troen på at Kihera får det til og om ikke annet må vel vi kunne hjelpe deg om du står fast med noe :)
 
Jeg kjenner godtesuget allerede.. hva er gode alternativer folkens??
 
Jeg kjenner godtesuget allerede.. hva er gode alternativer folkens??

Når det var vamt putta jeg bananer i fryseren, brukte stavblender på dem når de var helt frosne sammen med litt kakeopulver. Smaker overraskende godt :D Det hjalp på værste søtsuget :)
 
mannen sitter og gomler potetgull rett ved siden av gjett om jeg har lyst på da :inpain:
 
mannen sitter og gomler potetgull rett ved siden av gjett om jeg har lyst på da :inpain:
Å, da blir det vanskelig ja [emoji85] Mannen min er kun hjemme i helgene den neste måneden.. så mye mulig jeg går på helgesmeller ass [emoji57]

Trodde forresten utfordringa starta i dag, så jeg har akkurat løpt en halvtimes tur, også får jeg ikke poeng engang [emoji23][emoji23]
 
Å, da blir det vanskelig ja [emoji85] Mannen min er kun hjemme i helgene den neste måneden.. så mye mulig jeg går på helgesmeller ass [emoji57]

Trodde forresten utfordringa starta i dag, så jeg har akkurat løpt en halvtimes tur, også får jeg ikke poeng engang [emoji23][emoji23]

Flink du er! Tenk på at vekta også er en del av dette!
Hva synes dere fjelltur med den 14 kg tunge ungen i bæremeis teller som?
Blir jo fader god og svett!
 
Flink du er! Tenk på at vekta også er en del av dette!
Hva synes dere fjelltur med den 14 kg tunge ungen i bæremeis teller som?
Blir jo fader god og svett!
Takk, sandt det da, men får flytte lørdagstreninga til søndag fremover [emoji28]
Jeg tenker at det teller som trening [emoji6]
 
Det passer med reglene og, der står det nemlig: "Vi regner trening som:

- trening som gir økt puls og svette"
 
Jeg er og helt ny...så litt grønn her... så bare å hyle ut hvis jeg ikke henger med
 
Veldig fornøyd med lista av mat... jeg er litt unormal liker ikke søte ting...så spiser aldri snop kaker eller boller. Min svakhet er nøtter og øl.... så ikke det på lista....
 
Back
Topp