skravletråd for lag Fiol

Jeg tror ikke jeg egner meg som lagleder, sliter litt med å holde følge med meg selv om dagen. :p
 
Ammetåke deluxe her, så jeg vil helst ikke være lagleder :p håper noen vil :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Heihei jenter! Gleder meg til å komme igang nå! Jeg sliter skikkelig når det kommer til tall og regning så har mer en nok med å regne ut mine egne tall hver uke! Håper noen har lyst til å være lagleder :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er ofte opptatt på fredager, så redd jeg ikke klarer å overholde fristene dersom jeg skulle vært lagleder! Håper noen har tid og lyst
 
Hei! Gleder meg til å starte igjen, var med i 8 uker tror jeg sist og det var en kjempemotivasjon! :)
Jeg kunne gjerne vært lagleder, det er ikke mye jobb, men dessverre har jeg ofte jobb fredagskvelden og er ikke hjemme før halv 10. Men jeg kunne jo delt oppgaven med noen hvis noen har lyst så kan jeg gjøre det de fredagene jeg har fri :)
 
Hei jenter endelig et vi igang dette blir moro


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er enda noen som ikke har svart så håper noen av de har tid og lyst til å være lagleder :)
 
Hallo alle sammen:) jeg er surrehue så jeg vil ikke være lagleder:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er vi bare surrehuer på dette laget? :p lover godt! Hehe :)


Februar-14 mamma <3
 
Hvis det e noen som kan være lagleder men er redd for at det en kveld ikke skulle passe er det bare å si fra så kan eg steppe inn. Det skal ikke bli noe problem. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dette blir gøy! Startet aktivt med slanking og trening i helgen, så får håpe resultatet blir bra etterhvert
Jeg egner meg ikke som lagleder. Har nok med meg og mitt for tiden


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg var lagleder sist krig, og kan vel ta på meg det igjen, men vil gjerne ha en back-up hvis det er noen ganger jeg ikke kan... Noen som stiller? Setter også stor pris på hjelp og innspill hvis vi er så heldige å vinne ukesutfordringer og skal lage nye, for jeg følte jeg ble sittende ganske alene med det ansvaret sist gang!

Ellers så blir det kjempe godt å komme i gang ja! :) Målet er - 10 kilo til begynnelsen av august (gjerne før også da), så det er bare å stå på! :)

Go FIOL!
 
Jeg var lagleder sist krig, og kan vel ta på meg det igjen, men vil gjerne ha en back-up hvis det er noen ganger jeg ikke kan... Noen som stiller? Setter også stor pris på hjelp og innspill hvis vi er så heldige å vinne ukesutfordringer og skal lage nye, for jeg følte jeg ble sittende ganske alene med det ansvaret sist gang!

Ellers så blir det kjempe godt å komme i gang ja! :) Målet er - 10 kilo til begynnelsen av august (gjerne før også da), så det er bare å stå på! :)

Go FIOL!

Alle på laget må være med å bidra. Sist krig var det ikke alltid lagleder som publiserte de en gang. Varierte på hvem som gjor det. Alle er med på krigen må være med å delta aktivt :) da blir det kjekkest :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Alle på laget må være med å bidra. Sist krig var det ikke alltid lagleder som publiserte de en gang. Varierte på hvem som gjor det. Alle er med på krigen må være med å delta aktivt :) da blir det kjekkest :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Stemmer det, men hvis du ser på ukesutfordringene som ble lagt ut av lag rosa sist, så ser du at det vel var jeg som la ut hver gang :P Men absolutt kjekkest hvis flere deltar, uten tvil! :)
 
Stemmer det, men hvis du ser på ukesutfordringene som ble lagt ut av lag rosa sist, så ser du at det vel var jeg som la ut hver gang :P Men absolutt kjekkest hvis flere deltar, uten tvil! :)

Det var jo kjedelig :/ denne gangen må det endres! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Motivert her! :D første gangen jeg er med på dette, håper jeg varer lengre enn en uke i alle fall :p


Februar-14 mamma <3
 
Jeg var lagleder sist krig, og kan vel ta på meg det igjen, men vil gjerne ha en back-up hvis det er noen ganger jeg ikke kan... Noen som stiller? Setter også stor pris på hjelp og innspill hvis vi er så heldige å vinne ukesutfordringer og skal lage nye, for jeg følte jeg ble sittende ganske alene med det ansvaret sist gang!

Ellers så blir det kjempe godt å komme i gang ja! :) Målet er - 10 kilo til begynnelsen av august (gjerne før også da), så det er bare å stå på! :)

Go FIOL!
Jeg kan bidra!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp