Takk [emoji4] her nytes fredagen til det fulle [emoji106]![]()
Hva strikker du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må si dere er ivrige med firedoble innlegg![]()

Jeg strikker stråle-romper fra sandnesgarn var noe galt med appen min her så ble litt overkill med postingHva strikker du?
Jeg strikker stråle-romper fra sandnesgarn var noe galt med appen min her så ble litt overkill med posting
Kommer ikke inn på enkelte tråder i tapatalk nå, bla denne. Må bruke nettleser på mobilen, det er slitsomtJa det ble mange her og ^^ Sånt som skjer![]()

Kommer ikke inn på enkelte tråder i tapatalk nå, bla denne. Må bruke nettleser på mobilen, det er slitsomt![]()
Jeg gjør det hele tiden jeg, synes det er veldig greit
Hører det er veldig delte meninger om det da ^^
Jeg og! Og har aldri problemer. Men ser at mange ikke liker det.
Liker tapatalk veldig godt når den funker [emoji106]Jeg gjør det hele tiden jeg, synes det er veldig greit
Hører det er veldig delte meninger om det da ^^
Voldsomt sent ble det gitt. Full diskusjon og x antall regneark i sving for å få regna ut [emoji85] men greit at utfordringa ble lik neste uke til slutt da.Begynner å bli lovlig sent med resultater nå![]()
Voldsomt sent ble det gitt. Full diskusjon og x antall regneark i sving for å få regna ut [emoji85] men greit at utfordringa ble lik neste uke til slutt da.

Burde egentlig klare 8 denne uka, da det var 5 om dagen jeg missa på forrige uke. Men vi får se..uansett så skal jeg klare 6! Også SKAL jeg klare snopfri. Har dytte nok nå
![]()