Skravletråd for lag Bellona

Nå er jeg så spent! Jeg har ikke snikveid meg denne uken. Ville gjøre det nå i kveld, men mannen sa nei. Han sa at jeg bare vil stresse da. Det er jo nesten som at han kjenner meg jo.... :hilarious:
Tålelig fornøyd med utfordringen. Litt irritert over at jeg ikke trente i dag. Var trøtt og ville slappe av. Jaja. Det er fullstendig umulig å slappe av, men trening hjelper litt. For sent nå. Har lagt meg nå. Ææææ, spent altså! Føler at jeg har gitt jernet denne uken, og har jeg gått opp nå så blir jeg oppriktig lei meg :eek:
Jaja. Lykke til med veiing, jeg håper dere begge får gode resultater :)

Tåleig fornøyd?? Over 2000 poeng jo! Det er jo vanvittig bra innsats :D
 
Wiii!! :D Ute av tiendedelstonn-klubben (med et nødskrik), 99.9 kg :p
Håper dere har bra veiing også, for det fortjener dere!!
Gratulerer! Det er godt det:) Håper på å nå det målet neste uke!:D
Superfornøyd med veiingen i dag, -1 kg:D
 
Gratulerer! Det er godt det:) Håper på å nå det målet neste uke!:D
Superfornøyd med veiingen i dag, -1 kg:D
Takk :)

Du er rå! :D Kjempebra innsats nok en gang! Og det skal bli fint å få deg ut av klubben (forhåpentligvis) til uka! :cool:
 
Viktig det ;) har bare en tendens til å bli mer restitusjon enn trening:p Håper bare jeg klarer å dra med meg de gode vanene fra slankekrigen når den er over.:)
Ja, det hender vel at det blir mye restitusjon selv uten trening :hilarious:

Jeg tror mye av dette med vaner, aktivitet og slanking sitter i viljen, så bare bare vær sta, også når krigen er over ;)
 
Takk :)

Du er rå! :D Kjempebra innsats nok en gang! Og det skal bli fint å få deg ut av klubben (forhåpentligvis) til uka! :cool:
Takk :) funnet ut at det som funker aller best er å ikke spise kveldsmat. Har nok en tendens til å overspise litt på kvelden.
 
Ja, det hender vel at det blir mye restitusjon selv uten trening :hilarious:

Jeg tror mye av dette med vaner, aktivitet og slanking sitter i viljen, så bare bare vær sta, også når krigen er over ;)
Ja, må bare være det :) for nå skal jeg nå målet mitt og ikke minst klare å bli der!
 
Utfordring da, hva tenker dere? Jeg likte den vi hadde denne uken jeg ^^
 
Back
Topp