Skravletråd for lag Bellona

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Kihera, 20 Aug 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Jeg klarte det! :D
    Og i morgen er det LOV! :joyful:

• Liker Liker x 2
  2. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Hurra :D
    24 - + igjen til det er ok å spise hva enn det er du vil ha. Måtte dagen gå kjapt :D

3. LeneSvima Forumet er livet Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018 Januarlykke 2016

Det er kjipt ja:bag: jeg lagde i tillegg uten melk - aldri mer:p

4. LeneSvima Forumet er livet Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018 Januarlykke 2016

Igjen potte tett og forkjøla :( og det ser dårlig ut for veiing i morra, selv om jeg ikke har spist noe annerledes enn forrige uke. Kanskje litt bedre til og med :oops:

5. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Ikke den beste grøten uten sukker eller melk?
    Prøvd Splenda oppi? Da blir den søt og god uten kaloriene ;)
    Men melk må jeg ha altså ;)

6. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Faders høstsjuke da!! :shifty:
    God bedring! ❤️
    Håper du blir pisitivt overrasket på vekten i morgen :)

7. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Hakket verre enn meg du da, for jeg hadde i det minste melk. Vi lærte en lekse begge to ^^

8. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Så kjipt :(

9. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Jeg liker det med natreen, men hadde ikke det nå :(

10. LeneSvima Forumet er livet Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018 Januarlykke 2016

Jeg lagde den når jeg hadde svangerskapsdiabetes, så kunne ikke ha i melk for den kjørte blodsukkeret til himmels. Og det gjorde alle søtningsmidler også.

11. LeneSvima Forumet er livet Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018 Januarlykke 2016

Takk❤️
    Og jeg som skulle under 100 i morra da :p jaja - neste uke! ;) men liker ikke at vekta viste pluss i dag tidlig.

12. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Heg har hatt vekt på mer enn 1 kg pluss på torsdag og fortsatt gått ned på fredag (riktignok ikke de store tallene da) så ikke umulig med nedgang fortsatt ;)

• Enig Enig x 1
  13. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Da tror jeg at jeg hadde droppet det. Men det var kanskje litt for mange ting du måtte droppe? Kjekt å være ferdig med det! Jeg husker jo du snakket om det på generelt, det hørtes ikke bare enkelt ut :)

14. LeneSvima Forumet er livet Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018 Januarlykke 2016

Det er sant, men under 100 kommer jeg ikke :p men nå trosset jeg forkjølelse og trillet en tur, så håper jeg fikk svettet ut litt ;) både sykdom og annet.

15. LeneSvima Forumet er livet Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018 Januarlykke 2016

Det ble bare med den ene gangen ja ;)
    og kjenner jeg er glad for at jeg er helt ferdig med det :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  16. LeneSvima Forumet er livet Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018 Januarlykke 2016

Hvordan er pulsmålingen på den? Og ser at det ikke er innebygd GPS, må du koble den opp med mobilen hver gang du skal løpe/gå? Eller går det automatisk når du setter på treningsprogramet.?

17. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Pulsmålingen er konstant, ikke opplevd noe problem med den. Ja, har på Bluetooth og gps på telefonen konstant, da er de koblet sammen! Jeg reagerer ikke på at den sluker batteri fordi, heldigvis. Jeg har hatt flere typer fitbit, og jeg anbefaler å opp til versa altså! Får mye mer enn en klokke. Jeg bruker både søvntracking, treningsbruken, alarm, ser på skritt - ja, mye!

18. LeneSvima Forumet er livet Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018 Januarlykke 2016

Etter å ha lest litt om den så virker den perfekt, men har huawei med Android 9.0 og ser at den ikke funker optimalt med den :( Æsj!

19. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Lykke til i morgen! Siste innveiing som Bellona og om vi klarer oss som lag denne uken så har Bellona klart å redde alle sine i samtlige 10 uker :D

20. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Lykke til :D
    Det har vært noen flotte uker med dere <3

• Enig Enig x 2

Del denne siden