**Skravletråd for augustdamene**

I dag er eg heilt utrulig kvalm! Mykje verre enn eg nokon gong var forrige svangerskap..og eg er berre 4+4..lurer på korleis dette skal utvikle seg. Har vore på nippet til å kaste opp fleire gongar i dag :( Hadde store problem med å svelge folaten, og kan berre drøyme om å pusse tenner.. æsj altså!
 
Uff så kjedelig Iselilja! Håper det går over igjen fort da.

Her er det bare trettheten som øker litt. Brystene begynner også å bli mer og mer ømme på kvelden.. på morgenen merker man ikke noe.

Ellers er jeg litt redd og nervøs og glad og alt sånt i dag. Ikm i morra og da skal den første digitale taes. Etter å ha lest litt rundt har jeg skjønt at man må ha mer enn 200 ml eller åssen det skrives for å få 2-3 uker og jeg vet ikke hvor høy hcgen min er i morra men tror ikke den er så høy som 200, så får nok 1-2 uker. Håper jeg :)

Tenker jeg lager en ticker på kvelden i morra! Følger dere terminkalkulatoren til babyverden eller mensappen? Ifølge babyverden er jeg 4 uker i morra mens mensappen sier at jeg er 4+3 uker. Tror jeg følger babyverden sin..
 
Uff så kjedelig Iselilja! Håper det går over igjen fort da.

Her er det bare trettheten som øker litt. Brystene begynner også å bli mer og mer ømme på kvelden.. på morgenen merker man ikke noe.

Ellers er jeg litt redd og nervøs og glad og alt sånt i dag. Ikm i morra og da skal den første digitale taes. Etter å ha lest litt rundt har jeg skjønt at man må ha mer enn 200 ml eller åssen det skrives for å få 2-3 uker og jeg vet ikke hvor høy hcgen min er i morra men tror ikke den er så høy som 200, så får nok 1-2 uker. Håper jeg :)

Tenker jeg lager en ticker på kvelden i morra! Følger dere terminkalkulatoren til babyverden eller mensappen? Ifølge babyverden er jeg 4 uker i morra mens mensappen sier at jeg er 4+3 uker. Tror jeg følger babyverden sin..
Du viste jo når du hadde el ikke sant? :) ville gått ut ifra det værtfall! :)
Har ikke laget noen ticker ennå! :p Spennende med digital imorgen da! :D jeg har gitt meg selv teste forbud en liten stund framover! :p ble så bekymra når cb testen ikke ble sterkere i dag! Var vist bare mindre fargestoff i testen! var fin økning på billigtesten! :)
 
Du viste jo når du hadde el ikke sant? :) ville gått ut ifra det værtfall! :)
Har ikke laget noen ticker ennå! :p Spennende med digital imorgen da! :D jeg har gitt meg selv teste forbud en liten stund framover! :p ble så bekymra når cb testen ikke ble sterkere i dag! Var vist bare mindre fargestoff i testen! var fin økning på billigtesten! :)

Ja vet når jeg hadde el :)

Du trenger jo ikke å teste deg mer nå! Du er jo forbi ikm og har tatt digital, så nå syns jeg du bør slå deg til ro med at du r gravid og nyte det :p det er planen min etter at den digitale er tatt!

Ticker må du også få deg da! :D
 
Ja vet når jeg hadde el :)

Du trenger jo ikke å teste deg mer nå! Du er jo forbi ikm og har tatt digital, så nå syns jeg du bør slå deg til ro med at du r gravid og nyte det :p det er planen min etter at den digitale er tatt!

Ticker må du også få deg da! :D
Ja! Vet jeg ikke trenger å teste mer nå! :p er jo bare unødvendig stress! :p men må jo innrømme at jeg har blitt en testetøs! :p så nå skal jeg bare nyte, så godt det lar seg gjøre værtfall! :p skal sterkt vurdere ticker! ;)
 
Ja! Vet jeg ikke trenger å teste mer nå! :p er jo bare unødvendig stress! :p men må jo innrømme at jeg har blitt en testetøs! :p så nå skal jeg bare nyte, så godt det lar seg gjøre værtfall! :p skal sterkt vurdere ticker! ;)

Bra! Håper jeg kommer forbi dagen i morra uten tanta og positivt digital, så legger vi begge fra oss alle tester og bare nyter graviditeten. Det er større sjanse for at det skal gå bra enn dårlig, og det må vi bare prøve å tenke på. Uansett så vil ikke testene gjøre oss mer gravide heller, og skaper bare unødvendig stress som du sier.

Tickers kan være med på å gjøre oss litt mer positive og glede oss over dette.
 
Bra! Håper jeg kommer forbi dagen i morra uten tanta og positivt digital, så legger vi begge fra oss alle tester og bare nyter graviditeten. Det er større sjanse for at det skal gå bra enn dårlig, og det må vi bare prøve å tenke på. Uansett så vil ikke testene gjøre oss mer gravide heller, og skaper bare unødvendig stress som du sier.

Tickers kan være med på å gjøre oss litt mer positive og glede oss over dette.
Du har så rett! :D da har vi en avtale! ;) å spottingen min er så å si borte så da kan jeg slappe av litt å! :D
Håper kvelden å morgendagen går fort å at du sitter der med en klar å tydelig "GRAVID" på den digitale! ;)
Kanskje ikke så dumt med en ticker da! :)
 
Du har så rett! :D da har vi en avtale! ;) å spottingen min er så å si borte så da kan jeg slappe av litt å! :D
Håper kvelden å morgendagen går fort å at du sitter der med en klar å tydelig "GRAVID" på den digitale! ;)
Kanskje ikke så dumt med en ticker da! :)

Deal!

heller ikke sett noe til brunlig utflod i dag. :) Jaa åh håper kvelden går fooort og at jeg sovner med en gang og at natten flyr avgårde! Hehe. Skal se film med mannen snart så da går det jo noen timer der.

Jeg skal ihvertfall ha ticker ;) syns det er så koselig!
 
Deal!

heller ikke sett noe til brunlig utflod i dag. :) Jaa åh håper kvelden går fooort og at jeg sovner med en gang og at natten flyr avgårde! Hehe. Skal se film med mannen snart så da går det jo noen timer der.

Jeg skal ihvertfall ha ticker ;) syns det er så koselig!
Så bra! :) får håpe vi slipper å se mer brun utflod nå! :p
Ja, ticker er koselig! :)
 
Nettopp vært på middag hos svigerinna mi med samboer. Hun er 27 uker på vei, og alt var klart til lillegutt kommer :) vogn, barnerom, klær i kommoden osv. Vi har så mye å glede oss til :D har tidligere syntes det har vært litt sårt å se hennes fine mage, siden jeg bare skulle vært 9 uker kortere, men i dag var det bare koselig. Gleder meg til vi kan fortelle dem nyheten vår :)
 
Jeg lager på lilypie.com
 
Hvordan får en ticker så en kan legge til her?

Først går du til lilypie.com og velger maternity & pregancy

Lag din ticker og når du er ferdig trykker du på koden på Forum signatures hvor det står UBBcode and BB code , kopier koden.

Logg inn på babyverden.
Øverst på siden til høyre står det min profil. -> signatur

Her limer du inn koden som du nettopp har kopiert :)
 
Først går du til lilypie.com og velger maternity & pregancy

Lag din ticker og når du er ferdig trykker du på koden på Forum signatures hvor det står UBBcode and BB code , kopier koden.

Logg inn på babyverden.
Øverst på siden til høyre står det min profil. -> signatur

Her limer du inn koden som du nettopp har kopiert :)


Takk, nå fikk jeg det til :)
 
Men tickerene vises ikke i iPaden eller tlf? Eller er det bare hos meg ? Noen innstillinger jeg kan endre på så jeg ser dem?
 
Eg synest tida går sååå seint! Forrige graviditet fekk eg ikkje positiv test før 4+1, denne gongen fekk vi fyrste svakt positive testen 3+3..så vi har visst om graviditeten i ti dagar (følest som ei evigheit) og er berre 4+6! Veit ikkje kvifor eg er så utålmodig heller..men desse fyrste vekene der ingen veit om det, og ein føler seg elendig er ikkje så veldig trivelige synest eg..
 
Hehe samme her. Fikk jo positiv allerede 9 dpo. Det må vel være 3+2? Så det er ikke en uke siden enda engang og det føltes som jeg har visst om dette såå lenge, men samt er jeg baaaare 4+1! Hoho. Heldigvis går vi inn i desember med jul og sånt, så da går forhåpentligvis tida litt fortere. VIPS så er jula over og nyttår over og vi er i januar 2015. Da er vi jo over 8 uker eller noe.

Det som hjelper for meg er å telle ned dagene uke for uke. Sånn som nå teller jeg ned til mandag, da er jeg uke 5. Så langt kom jeg ikke sist.
 
Helt enig i at tiden går sakte! Jeg er bare 4+0 og føler jeg allerede har vist om deg i en evighet. Dagene snegler seg av gårde...

Satser også på at desember raser i vei, og før viser ordet av det er vi i januar. Jeg teller ned arbeidsdager hver uke. Snakket halvveis i denne uka, og helgen går alltid fort. Plutselig er jeg 5 uker :) så, når det har gått en uke til er jeg 6 uker og det er bare 1 uke til ultralyd, så er det en uke til, jeger. 8 uker, og det er 2 uker juleferie. Når jeg kommer tilbake på jobb er jeg 10 uker, bare 2 uker igjen til 12 uker. Tenger jeg på det sånn, tror jeg det går litt fortere.. Eller føles sånn i hvert fall :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp