He he joda er det men litt flaut å få tilbake når jeg går å kjøp et også... men svigerinna mi synes jeg har så god smak så jeg får lov å shoppe når jeg ser noe kult/fintJa måtte bare ha den
så gøy !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he joda er det men litt flaut å få tilbake når jeg går å kjøp et også... men svigerinna mi synes jeg har så god smak så jeg får lov å shoppe når jeg ser noe kult/fintJa måtte bare ha den
så gøy !
Drømte at mamma var gravid i natt. Hun er over 60, jeg har en liten følelse på at det ikke kommer til å skje ^^
Ja det var lenge. Men jeg lå tilsammen 5 av de 8 timene. Allikevel ganske vanvittig [emoji23] 2 av rundene lå jeg 1 full time i maskinen. Deretter mange seanser på 20 min hver. Nå venter jeg egentlig bare på resultater, men det kunne ta litt tid. Skal ha en MR til om 2 uker. I mellomtiden har jeg mistet mer av synet, så venter på en respons på det også.
Jeg kommer meg virkelig ikke i gang i dag.....
Skulle rydde og vaske masse i dag, og det eneste jeg har fått gjort er å se på OL og satt i gang en maskin med klær
Hehe, joda, men å vaske klær når det egentlig ikke er planlagt. For at hun skal kunne brette når det er annet å gjøre. Og klærene altså enda ikke var brettet i morges.
Men kanskje i dag for jeg satte på en maskin i morges og den ble ferdig etter jeg dro, og hun finner tørkeskapet fullt av tørre klær om hun prøvde å henge den opp. Så det er kanskje.
Gøy å prøve nye oppskrifter, håper det smakte![emoji2]
Fullstendig uvettig tur til sykehuset egentlig. Kun fått konstantert at i tillegg til rygg har jeg og bekkenleddsproblematikk som nok ikke går vekk [emoji849]
Store aka Kardashians eller klassiske pilot? Digg med noe nytt!
Hurra.. februar ble en fin månedklarte å bli gravid igjen. Nå kan bare våren komme.. Æ gleder mæ
![]()
Haha, får da håpe du tar feil[emoji23]
En som var fornøyd da han kom hjem fra karneval i dag med diplom for årets beste hjemmelagde kostyme
Jeg mener at når man står på kjøkkenet og kokkelerer har man en innebygd rett til å gå med kokkelue uten å bli ledd av.
Mannen er ikke helt enig.
(Det at jeg ikke har en egen og låner frøkna sin som er knall rose, litt for liten og med prinsesser på er en helt annen side av saken)
Det var fab! Og nå er jeg alene igjen, mannen er på ny tur. Meg og lillegutt hele helgen, det blir kos[emoji7]
TakkHan var råstilig!![emoji1][emoji122]
Kommer alltid på her altfor sent! Dagen og uken fyker så fort! Håper alle har hatt en fin uke og god helg til alle! Her er det alenehelg med mini, det er duket for sol i oslo og helgen blir fin! Hva er deres planer for helgen?
God morgen![]()
Å så sinna Lille U kan bli...
Skal dere finne på idag da?rolig lørdag ?
![]()
Nope.Krysser fingre for at alt er brettet nå[emoji1]