Det tror jeg på. Bare hatt en om gangen vi. Stort mellomrom så [emoji14]
Trodde ikke vi kom til å få verken to eller så tett at det ble to bleiebarn samtidig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg på. Bare hatt en om gangen vi. Stort mellomrom så [emoji14]
Natta og masse lykke til i morgenPappakos er koselig [emoji169]
Bonus både for deg og dem det!
Lykke til!
God morgenGod morgen![]()
Ja det var lenge. Men jeg lå tilsammen 5 av de 8 timene. Allikevel ganske vanvittig [emoji23] 2 av rundene lå jeg 1 full time i maskinen. Deretter mange seanser på 20 min hver. Nå venter jeg egentlig bare på resultater, men det kunne ta litt tid. Skal ha en MR til om 2 uker. I mellomtiden har jeg mistet mer av synet, så venter på en respons på det også.Jada, helt greit med meg[emoji173]️
MR i 8 timer?![emoji33]
Masse lykke til på sykehuset![emoji8]
Min "fridag" går fort, klokka er allerde tid for lunsj.
Jeg har bakt muffins og kake og kokt gele som skal bli et tog og diverse små seigmenn dersom de er faste nok til å få ut av formen de små da, det får vi se.
Utrolig lav kake. Ei skikkelig sjokoladekake, ikke sukkerbunn, men vi får dele og ha fyll i så blir det bra. Hun vil ha marsipan-trekk på, men blir ikke like krevende å få det stort bok da som når kaka med fyll et 10-12 cm høy som jeg ofte har hatt.
Svigermor er igang med kjellergangene, men hun tar det så grundig at hun kommer nok ikke lenger oppover i huset på en stund.
Jeg må snart ha meg litt mat og så skal jeg vaske stua og ikke minst kjøkkenet, som bærer preg av alt jeg har bakt så langt, jeg må ha en skikkelig oppvask. Vaske gulv fra topp til bunnen av huset er greit å ha gjort siden vi har hund, men jeg må ikke glemme å ta leg tid til å pynte kake og muffins. Geletoget velver vi i morgen.
Deretter er det en viss fare for at det er tid for å hente ungene som er hos mamma og lage middag før eldste skal spille fotballkamp.
Badet får vi se om jeg kanskje tar i kveld.
Til helga.
Kjekt med hjelp ja. Selv om det blir som du sier .Og noe med prioriteringene.
Nå er bokhylla på loftet pent organisert da.
Så støvsuges sofaene og det er jo greit. Mens jeg vasker klær. Dvs, maskina vasker klær. Jeg pynter kake .
Jeg vasker pr def ikke klær dagen før bursdag. Jeg har vasket så vi klarer oss. Men neida, om jeg bare kunne vaske litt klær, så kunne hun brette dem. Så jeg vasker klær.
Bedre i dag. Hoster, men brekker seg ikke. Småfeber o gårkveld. Ikke i morges, vet ikke nå. Alle ungene er hos mamma.
Første natta godkjent. Yngste sov i egen seng til halv fem. Da starta hun dagen. Altfor tidlig men men.
Eldste sov alene til halv seks [emoji1303]
Andre natt derimot. Tilbake til det vanlige. Eldste over til meg kl 23. Han forsvant inn til yngste sitt rom og sov der fra midnatt. Yngste stod opp 0430 og eldste urolig fra da til hun var oppe 06
Ryggklinikken på fredag allerede. Hurra for at noen avbestilte timen sin så jeg slapp vente 4-6 mnd [emoji16]
Hahaha nei! Gikk akkurat inn litt nå da. La meg rett etter jeg skrev natta altså. Mangler bare to rare fish nå da... [emoji23][emoji23][emoji23]Vært oppe og fisket i hele natt eller?![]()
Hihi [emoji16][emoji16]Trodde ikke vi kom til å få verken to eller så tett at det ble to bleiebarn samtidig![]()
Hahahaha [emoji23] Fått ei lita/liten som ble tante/onkel for dine eldre barn. [emoji14]Drømte at mamma var gravid i natt. Hun er over 60, jeg har en liten følelse på at det ikke kommer til å skje ^^
Hahaha nei! Gikk akkurat inn litt nå da. La meg rett etter jeg skrev natta altså. Mangler bare to rare fish nå da... [emoji23][emoji23][emoji23]

Hahahaha [emoji23] Fått ei lita/liten som ble tante/onkel for dine eldre barn. [emoji14]