Skravletråd februar!

Natta og masse lykke til i morgen :D Pappakos er koselig [emoji169]

Takk :) Jada hun er mye med pappaen siden han er hjemme i permisjon og jeg sykemeldt så sånn sett godt vant tim bsre han :p men bare rart å være flere timer unna :9

Bonus både for deg og dem det!

Absolutt :) vet ventetiden er grufull lang dit så når de ringte sa jeg bare ja uten å høre engang klokkeslett. Jeg måtte bare komme meg dit uansett hva :p

Frøkna er levert på SFO.
Mannen skal hvert øyeblikk dra for å levere Lille U i barnehagen, og har en del ting å gjøre sammen med eldste i dag.

Jeg har huset snart for meg selv.

Drømte at mamma var gravid i natt. Hun er over 60, jeg har en liten følelse på at det ikke kommer til å skje ^^

Jada, helt greit med meg[emoji173]️

MR i 8 timer?![emoji33]
Masse lykke til på sykehuset![emoji8]
Ja det var lenge. Men jeg lå tilsammen 5 av de 8 timene. Allikevel ganske vanvittig [emoji23] 2 av rundene lå jeg 1 full time i maskinen. Deretter mange seanser på 20 min hver. Nå venter jeg egentlig bare på resultater, men det kunne ta litt tid. Skal ha en MR til om 2 uker. I mellomtiden har jeg mistet mer av synet, så venter på en respons på det også.

Vanvittig hvor mye lyd 2 undulater kan lage [emoji23] Godt jeg er veldig glad i dem begge [emoji171]

Min "fridag" går fort, klokka er allerde tid for lunsj.

Jeg har bakt muffins og kake og kokt gele som skal bli et tog og diverse små seigmenn dersom de er faste nok til å få ut av formen de små da, det får vi se.

Utrolig lav kake. Ei skikkelig sjokoladekake, ikke sukkerbunn, men vi får dele og ha fyll i så blir det bra. Hun vil ha marsipan-trekk på, men blir ikke like krevende å få det stort bok da som når kaka med fyll et 10-12 cm høy som jeg ofte har hatt.

Svigermor er igang med kjellergangene, men hun tar det så grundig at hun kommer nok ikke lenger oppover i huset på en stund.

Jeg må snart ha meg litt mat og så skal jeg vaske stua og ikke minst kjøkkenet, som bærer preg av alt jeg har bakt så langt, jeg må ha en skikkelig oppvask. Vaske gulv fra topp til bunnen av huset er greit å ha gjort siden vi har hund, men jeg må ikke glemme å ta leg tid til å pynte kake og muffins. Geletoget velver vi i morgen.

Deretter er det en viss fare for at det er tid for å hente ungene som er hos mamma og lage middag før eldste skal spille fotballkamp.

Badet får vi se om jeg kanskje tar i kveld.

Flinke dere er til å styre på[emoji1]
Jeg kommer på kake!![emoji173]️

Til helga.

Kjekt med hjelp ja. Selv om det blir som du sier .Og noe med prioriteringene.

Nå er bokhylla på loftet pent organisert da.

Så støvsuges sofaene og det er jo greit. Mens jeg vasker klær. Dvs, maskina vasker klær. Jeg pynter kake .

Jeg vasker pr def ikke klær dagen før bursdag. Jeg har vasket så vi klarer oss. Men neida, om jeg bare kunne vaske litt klær, så kunne hun brette dem. Så jeg vasker klær.

Hurra for brette-hjelp[emoji1][emoji106]

Første natta godkjent. Yngste sov i egen seng til halv fem. Da starta hun dagen. Altfor tidlig men men.
Eldste sov alene til halv seks [emoji1303]

Andre natt derimot. Tilbake til det vanlige. Eldste over til meg kl 23. Han forsvant inn til yngste sitt rom og sov der fra midnatt. Yngste stod opp 0430 og eldste urolig fra da til hun var oppe 06

Æsj, det er ille tidlig[emoji13]

Jeg kommer meg virkelig ikke i gang i dag.....
Skulle rydde og vaske masse i dag, og det eneste jeg har fått gjort er å se på OL og satt i gang en maskin med klær

Back
Topp