Skravletråd februar!

7 og 12 er våre liksom [emoji23][emoji23][emoji23] Vet ikke hva hu skulle med det da. Vi får gratis bleier kom a å sa. Men vi trenger ikke bleier liksom ! [emoji23][emoji23] Mange herrens år siden det der [emoji23][emoji23][emoji23]

Får truseinnlegg på de kortene og, om det var det fra Kiwi.

Noen småting er koselig å ta vare på. Jeg har sydd mye av klærne til lille. Som nå er for smått. Kjenner jeg kvier meg for å gi det vekk eller selge det men kan ikke ta vare på alt [emoji14] men nyfødtbodyen skal jeg ta vare på!
Hihi. Men det er jo spesielt da [emoji169] Skjønner godt du har vansker med det da :D

Hehe da er det noen år siden dere trengte bleier ja[emoji85] gleder meg til vi er ferdig med bleiebarn på ett vis. Har to nå og økonomisk sett merkes det!:p
Det tror jeg på. Bare hatt en om gangen vi. Stort mellomrom så [emoji14]

Påtide og ta kveld. Må opp tidlig og kjøre i bhg med eldste. Og så parkere bilen på kaia og ta båt noen timer til storbyen [emoji14] på sykehuset. Blir rart å være borte hele dagen fra lille [emoji15] men timen må gjøres :) og hun er hjemme med pappaen sin så de har det toppers :)
Natta og masse lykke til i morgen :D Pappakos er koselig [emoji169]

7 og 12 er våre liksom [emoji23][emoji23][emoji23] Vet ikke hva hu skulle med det da. Vi får gratis bleier kom a å sa. Men vi trenger ikke bleier liksom ! [emoji23][emoji23] Mange herrens år siden det der [emoji23][emoji23][emoji23]
Bleiekortet mitt fra kiwi var bind/tampong-kort på baksiden en periode

Påtide og ta kveld. Må opp tidlig og kjøre i bhg med eldste. Og så parkere bilen på kaia og ta båt noen timer til storbyen :p på sykehuset. Blir rart å være borte hele dagen fra lille [emoji15] men timen må gjøres :) og hun er hjemme med pappaen sin så de har det toppers :)
Lykke til!

På båten på vei til sykehuset. Trøtt som fy. Elendig natt med både smerter og yngste som absolutt ikke skulle sove i det hele tatt [emoji31] morgene kunne ikke gått mer feil heller :p

Back
Topp