Elsker de printene til meminiSå fiiine [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Elsker de printene til meminiSå fiiine [emoji7]
Svigerinne var også fornøydSkjønner det. De var veldig fine![]()
Ja. Til lørdag ble det i år. Skal i 30 årsfest på kvelden selv så. Da orker jeg ikke søndag helt [emoji23] En nevø med cøliaki. Vil da lage alt slik at han vet han ikke trenger være redd for å spise noe han ikke tålerDæsken, ikke verstselskapet i helga?
Hahaha ja! Det var priceless å se ansiktet hans faktisk [emoji7][emoji23]Hahah. Fikk han litt panikk for overraskelsesbaby på vei?[emoji85]
Litt greit (og vemodig) å bli kvitt litt da. Tar fort plass [emoji14]Påtide å selge unna endel babyting altså. Minste er ingen liten baby lengre tydeligvis så nå må noen ting vekk![]()
VeldigHørtes godt ut!
Ja. Til lørdag ble det i år. Skal i 30 årsfest på kvelden selv så. Da orker jeg ikke søndag helt [emoji23] En nevø med cøliaki. Vil da lage alt slik at han vet han ikke trenger være redd for å spise noe han ikke tåler![]()
Litt greit (og vemodig) å bli kvitt litt da. Tar fort plass [emoji14]
Hahaha ja! Det var priceless å se ansiktet hans faktisk [emoji7][emoji23]
Er da veldig gode ting å spise. Så null problem. Bare lært meg nye oppskrifter (som slår ann)Så bra og omtenktsomt gjort for at han skal kunne nyte akkurat hva han vil [emoji16]
Er da veldig gode ting å spise. Så null problem. Bare lært meg nye oppskrifter (som slår ann)Hihi
Stemmer. Ble slik selv etter siste herJa. Spesielt siden det er siste babymen har ikke plass. Og alt som kan selges er bra. Får inn litt cash til flytting
7 og 12 er våre liksom [emoji23][emoji23][emoji23] Vet ikke hva hu skulle med det da. Vi får gratis bleier kom a å sa. Men vi trenger ikke bleier liksom ! [emoji23][emoji23] Mange herrens år siden det der [emoji23][emoji23][emoji23]Hadde ikke vi hatt bleiebarn og gubben sett et sånt tror jeg han hadde dødd litt der og da også[emoji85][emoji85][emoji23]
Stemmer. Ble slik selv etter siste herTatt vare på enkelte ting som ikke kan erstattes da. Noe strikkeklær og slikt vi fikk
![]()
7 og 12 er våre liksom [emoji23][emoji23][emoji23] Vet ikke hva hu skulle med det da. Vi får gratis bleier kom a å sa. Men vi trenger ikke bleier liksom ! [emoji23][emoji23] Mange herrens år siden det der [emoji23][emoji23][emoji23]
Ja. Til lørdag ble det i år. Skal i 30 årsfest på kvelden selv så. Da orker jeg ikke søndag helt [emoji23] En nevø med cøliaki. Vil da lage alt slik at han vet han ikke trenger være redd for å spise noe han ikke tåler![]()