Skravletråd februar!

Påtide å selge unna endel babyting altså. Minste er ingen liten baby lengre tydeligvis så nå må noen ting vekk :)

Dæsken, ikke verst ;) selskapet i helga?
Ja. Til lørdag ble det i år. Skal i 30 årsfest på kvelden selv så. Da orker jeg ikke søndag helt [emoji23] En nevø med cøliaki. Vil da lage alt slik at han vet han ikke trenger være redd for å spise noe han ikke tåler :D

Ja. Til lørdag ble det i år. Skal i 30 årsfest på kvelden selv så. Da orker jeg ikke søndag helt [emoji23] En nevø med cøliaki. Vil da lage alt slik at han vet han ikke trenger være redd for å spise noe han ikke tåler :D

Så bra og omtenktsomt gjort for at han skal kunne nyte akkurat hva han vil [emoji16]

Litt greit (og vemodig) å bli kvitt litt da. Tar fort plass [emoji14]

Ja. Spesielt siden det er siste baby:p men har ikke plass. Og alt som kan selges er bra. Får inn litt cash til flytting

Hahaha ja! Det var priceless å se ansiktet hans faktisk [emoji7][emoji23]

Hadde ikke vi hatt bleiebarn og gubben sett et sånt tror jeg han hadde dødd litt der og da også[emoji85][emoji85][emoji23]

Ja. Spesielt siden det er siste baby:p men har ikke plass. Og alt som kan selges er bra. Får inn litt cash til flytting
Stemmer. Ble slik selv etter siste her :D Tatt vare på enkelte ting som ikke kan erstattes da. Noe strikkeklær og slikt vi fikk :D

Hadde ikke vi hatt bleiebarn og gubben sett et sånt tror jeg han hadde dødd litt der og da også[emoji85][emoji85][emoji23]
7 og 12 er våre liksom [emoji23][emoji23][emoji23] Vet ikke hva hu skulle med det da. Vi får gratis bleier kom a å sa. Men vi trenger ikke bleier liksom ! [emoji23][emoji23] Mange herrens år siden det der [emoji23][emoji23][emoji23]

Stemmer. Ble slik selv etter siste her :D Tatt vare på enkelte ting som ikke kan erstattes da. Noe strikkeklær og slikt vi fikk :D

Noen småting er koselig å ta vare på. Jeg har sydd mye av klærne til lille. Som nå er for smått. Kjenner jeg kvier meg for å gi det vekk eller selge det men kan ikke ta vare på alt :p men nyfødtbodyen skal jeg ta vare på!

7 og 12 er våre liksom [emoji23][emoji23][emoji23] Vet ikke hva hu skulle med det da. Vi får gratis bleier kom a å sa. Men vi trenger ikke bleier liksom ! [emoji23][emoji23] Mange herrens år siden det der [emoji23][emoji23][emoji23]

Hehe da er det noen år siden dere trengte bleier ja[emoji85] gleder meg til vi er ferdig med bleiebarn på ett vis. Har to nå og økonomisk sett merkes det!:p

Påtide og ta kveld. Må opp tidlig og kjøre i bhg med eldste. Og så parkere bilen på kaia og ta båt noen timer til storbyen :p på sykehuset. Blir rart å være borte hele dagen fra lille [emoji15] men timen må gjøres :) og hun er hjemme med pappaen sin så de har det toppers :)

Du, det der er så kjekt! Det er så fint for barna å bare slappe av uten å føle seg annerledes bare pga matallergier!

Back
Topp