God morgen
Sykt barn her men mannen blir hjemne
God bedring til barnet[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen
Sykt barn her men mannen blir hjemne
God morgen. I dag er eldste hjemme. Jeg og minste har en bytur alene. Som regel blir det alltid meg og eldste. Men minstemor vil også og jeg har lova hu. Så da blir det minstemor og mammakosedag [emoji169]
Eldste sendte derimot snap med hu selv og en drøss pannekaker til frokost. Hu koser seg tydligvis [emoji23]
Drømte I natt at min mann og min svigerfar kommenterte at jeg var gravid. Etter at de sa det så kjente jeg at det sparket i magen. Bra jeg ikke har en vane for å være synsk ^^
Da venter vi på ferja hjem.
Minstemor fikk legoslott med superhelter.
En kjole fra benetton i blåfarger
Bukse, 2 tskjorter og en genser
McDonalds og en slikkepinnering. Og en ballong. Superfornøyd unge [emoji14]
Kjøpte til eldste 3 tskjorter og 2 gensre og ett smykke. Det er til bursdagen hennes da![]()
Ikke sant? Må ha! [emoji23][emoji23][emoji7]Så kul!!!
Veldig koselig. Ble bare noen timer. For en 7åring er mer effektiv enn 12åring i butikker. [emoji23] Men veldig koselig og tusen klemmer å få [emoji169]Haha, når katten er borte osv[emoji23]
Så koselig med bytur da![emoji173]️
Se om jeg får ta bilde senere. Var stilig også gitt. Ikke av eldste sitt da. Bursdagsgave til hu såHeldige jenter[emoji1]
Og du er jo rå, så det klarer duIkke sant? Må ha! [emoji23][emoji23][emoji7]
Quoter tilfeldig innlegg.Og du er jo rå, så det klarer du![]()
Å nei... er sikkert på kurs da. På Flesland. Var det da du skulle der?Quoter tilfeldig innlegg.
Skal muligens møte Syn på mandag, blir du med?
Nei, det har jeg vært.Å nei... er sikkert på kurs da. På Flesland. Var det da du skulle der?
Typisk daNei, det har jeg vært.
Denne gang skal jeg inn til selve Bergen.
Skal bo på Byparken
Jeg skal helt sikkert tilbake flere ganger i løpet av åretTypisk danår jeg er på Kokstad
![]()
TakkOg du er jo rå, så det klarer du![]()
Høres bra utJeg skal helt sikkert tilbake flere ganger i løpet av året
Har fått strikket nancy kofte til bursdagen. Gleder meg til å få denTakkHolder på med en kofte nå da. For første gang. Så får vi se om jeg får til [emoji16]
Ååh de er lekre da [emoji7] Heldigen [emoji16]Har fått strikket nancy kofte til bursdagen. Gleder meg til å få den![]()
Forstår deg godt . Jeg bruker timer på å sovne. Urettferdig med de som nesten sovner ståendeTakker. Tok litt tid å sovne. Mannen derimot sovna FØR han traff puta. Og jeg var irritert på det også en stund. Urettferdig syns jeg. Men jeg sovna og sov som en stein gitt [emoji7]

Oj daI dag har eldste laga frokost. Eggerøre og kokte egg. Med ymse annet på bordet
I dette øyeblikk rydder hu alt i oppvaskmaskin og på plass, mens jeg slapper av. Kan like dette gitt [emoji7]
Om 2 timer blir det kake hos min søster. Pappa fylte år i går også er det morsdag i dag. Så to "fluer" i en smekk
så flink!HerligKoselig på akvariet med venner som også har barnmen nå er jeg sliten etter aktiv helg . Støl også
Vis vedlegget 243563Vis vedlegget 243564Vis vedlegget 243565