Skravletråd februar!

God morgen. I dag er eldste hjemme. Jeg og minste har en bytur alene. Som regel blir det alltid meg og eldste. Men minstemor vil også og jeg har lova hu. Så da blir det minstemor og mammakosedag [emoji169]

Eldste sendte derimot snap med hu selv og en drøss pannekaker til frokost. Hu koser seg tydligvis [emoji23]

Haha, når katten er borte osv[emoji23]
Så koselig med bytur da![emoji173]️

Da venter vi på ferja hjem.

Minstemor fikk legoslott med superhelter.
En kjole fra benetton i blåfarger
Bukse, 2 tskjorter og en genser

McDonalds og en slikkepinnering. Og en ballong. Superfornøyd unge [emoji14]

Kjøpte til eldste 3 tskjorter og 2 gensre og ett smykke. Det er til bursdagen hennes da :)

Heldige jenter[emoji1]

Haha, når katten er borte osv[emoji23]
Så koselig med bytur da![emoji173]️
Veldig koselig. Ble bare noen timer. For en 7åring er mer effektiv enn 12åring i butikker. [emoji23] Men veldig koselig og tusen klemmer å få [emoji169]

Takk :D Holder på med en kofte nå da. For første gang. Så får vi se om jeg får til [emoji16]
Har fått strikket nancy kofte til bursdagen. Gleder meg til å få den :)

Takker. Tok litt tid å sovne. Mannen derimot sovna FØR han traff puta. Og jeg var irritert på det også en stund. Urettferdig syns jeg. Men jeg sovna og sov som en stein gitt [emoji7]
Forstår deg godt . Jeg bruker timer på å sovne. Urettferdig med de som nesten sovner stående :bored::hilarious:

I dag har eldste laga frokost. Eggerøre og kokte egg. Med ymse annet på bordet

I dette øyeblikk rydder hu alt i oppvaskmaskin og på plass, mens jeg slapper av. Kan like dette gitt [emoji7]

Om 2 timer blir det kake hos min søster. Pappa fylte år i går også er det morsdag i dag. Så to "fluer" i en smekk
Oj da :joyful: så flink!

Back
Topp