Kinamat skal hentes. Mor i hus slipper lage middag i dag gitt [emoji7][emoji7][emoji7][emoji324]
Nam[emoji1]
Det slapp jeg også, vi bestilte pizza[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kinamat skal hentes. Mor i hus slipper lage middag i dag gitt [emoji7][emoji7][emoji7][emoji324]
Koselig på akvariet med venner som også har barnmen nå er jeg sliten etter aktiv helg . Støl også
Vis vedlegget 243563Vis vedlegget 243564Vis vedlegget 243565
Jeg hater hater hater spysjuka....
Fifty shades freed
Pizza er snadder!Nam[emoji1]
Det slapp jeg også, vi bestilte pizza[emoji28]
Ja veldig. Ei som la ut ei kofte i strikkeside på fb. Nå må jeg ha den og [emoji23]Måtte google. Ser kul ut![]()
Ja veldig. Ei som la ut ei kofte i strikkeside på fb. Nå må jeg ha den og [emoji23]
[emoji56][emoji7]Bilde?
Får håpe det er sympati-uggen og ikke syk-uggen! Tvitvi!
Strikk i strid bestilt. Jaja. Leta i hele byen etter den. Fant ikke. Bestilt på nett [emoji851][emoji23] Gleder meg til å bla gjennom!
Håpet du er bedre nå??[emoji4]
Strikkebok ja. Men hvor gammel/ny den er. Vet jeg ikke. Og fulgte ikke med når jeg bestilte den heller nå [emoji23]Ny strikkebok?
Ja er i grunn Det, tøffe tak fir en liten karHuff så leit[emoji20] håper det går bra med dem begge![emoji173]️
Nope gjør ikke detMan spøker ikke med hjertet nei[emoji173]️
Det var detSå koselig da[emoji173]️
Helt okAnbefales eller ikke?[emoji2]
God natt damerkjekt å se dere igjen
![]()
Så kul!!![emoji56][emoji7]![]()
Har du det bra da? [emoji171]
Det går fint. Er nervøs nå, ligger på Rikshospitalet og skal være her til onsdag. Opp for undersøkelser 06.45 imorgen. Fryktelig tidlig! [emoji85] Da får jeg kontrast i spinalkanalen så dette går opp til hjernen før 8 timer med MR.