Skravletråd februar!

Har du det bra da? [emoji171]
Det går fint. Er nervøs nå, ligger på Rikshospitalet og skal være her til onsdag. Opp for undersøkelser 06.45 imorgen. Fryktelig tidlig! [emoji85] Da får jeg kontrast i spinalkanalen så dette går opp til hjernen før 8 timer med MR.
Lykke til ❤
8 timer er lenge

Fikk denne mye hardere enn eldste. Heldigvis. Unner ikke noen denne formen [emoji31] spydde i tolv timer i strekk. Ti femten ganger hvert femte minutt. Føler meg enda helt elendig :( spiste litt i ettermiddag, og sliter enda med å holde det nede :/
Uff da

God morgen. I dag er eldste hjemme. Jeg og minste har en bytur alene. Som regel blir det alltid meg og eldste. Men minstemor vil også og jeg har lova hu. Så da blir det minstemor og mammakosedag [emoji169]

Eldste sendte derimot snap med hu selv og en drøss pannekaker til frokost. Hu koser seg tydligvis [emoji23]

God morgen. I dag er eldste hjemme. Jeg og minste har en bytur alene. Som regel blir det alltid meg og eldste. Men minstemor vil også og jeg har lova hu. Så da blir det minstemor og mammakosedag [emoji169]

Eldste sendte derimot snap med hu selv og en drøss pannekaker til frokost. Hu koser seg tydligvis [emoji23]

Pannekake er digg!

Drømte I natt at min mann og min svigerfar kommenterte at jeg var gravid. Etter at de sa det så kjente jeg at det sparket i magen. Bra jeg ikke har en vane for å være synsk ^^

Da venter vi på ferja hjem.

Minstemor fikk legoslott med superhelter.
En kjole fra benetton i blåfarger
Bukse, 2 tskjorter og en genser

McDonalds og en slikkepinnering. Og en ballong. Superfornøyd unge [emoji14]

Kjøpte til eldste 3 tskjorter og 2 gensre og ett smykke. Det er til bursdagen hennes da :)

Har du det bra da? [emoji171]
Det går fint. Er nervøs nå, ligger på Rikshospitalet og skal være her til onsdag. Opp for undersøkelser 06.45 imorgen. Fryktelig tidlig! [emoji85] Da får jeg kontrast i spinalkanalen så dette går opp til hjernen før 8 timer med MR.

Masse lykke til idag!

Ja krysser fingrene for det! Ikke noe særlig om baby får [emoji171]

Nei. Viktigst at baby unngår. Men mannen og. Er liksom avhengig av at han fungerer for meg også[emoji848] nå kom han ut og sa at følte seg litt uggen.

Nei. Viktigst at baby unngår. Men mannen og. Er liksom avhengig av at han fungerer for meg også[emoji848] nå kom han ut og sa at følte seg litt uggen.
Får håpe det er sympati-uggen og ikke syk-uggen! Tvitvi!

Strikk i strid bestilt. Jaja. Leta i hele byen etter den. Fant ikke. Bestilt på nett [emoji851][emoji23] Gleder meg til å bla gjennom!

I dag har eldste laga frokost. Eggerøre og kokte egg. Med ymse annet på bordet

I dette øyeblikk rydder hu alt i oppvaskmaskin og på plass, mens jeg slapper av. Kan like dette gitt [emoji7]

Om 2 timer blir det kake hos min søster. Pappa fylte år i går også er det morsdag i dag. Så to "fluer" i en smekk

Snill jente du har![emoji173]️

Back
Topp