Skravletråd februar!

Hei. er så delte meninger om paracet, jeg er i uke 37 og har trolig influensa. Hodepine som er helt ekstrem, blant masse andre symptomer [emoji20]. Tok en paracet (1gr) kl 16 i dag og ble mye bedre i hodet. Nå er den tydeligvis ute. Er det trygt å ta fler ganger eller burde jeg heller lide meg gjennom? [emoji17]

Jeg fikk beskjed om at Paracet var trygt[emoji4] men det er endel år siden, og vet ikke om det fortsatt gjelder..
God bedring![emoji4]

Var egentlig det.
Fant noen kamskjell og scampi i frysen jeg bare marinerte i litt olje, lime, hvitløk og chili som ble stekt raskt på høy varme.
Majones med sur/søt chili saus (fra flaske)
Fritert løkringer. mozzarellostik og jalepenos-poppers fra frossen disken i frityren.

I kveld derimot, da var det noe helt annet

Fancy nok det da![emoji1][emoji1]

Hvordan går det med deg?

Fikk denne mye hardere enn eldste. Heldigvis. Unner ikke noen denne formen [emoji31] spydde i tolv timer i strekk. Ti femten ganger hvert femte minutt. Føler meg enda helt elendig :( spiste litt i ettermiddag, og sliter enda med å holde det nede :/

God natt damer :) kjekt å se dere igjen ;)

Alt som det pleier her[emoji4]
Hvordan går det med deg da???[emoji173]️
Har du det bra da? [emoji171]
Det går fint. Er nervøs nå, ligger på Rikshospitalet og skal være her til onsdag. Opp for undersøkelser 06.45 imorgen. Fryktelig tidlig! [emoji85] Da får jeg kontrast i spinalkanalen så dette går opp til hjernen før 8 timer med MR.

Så bra dere traff rett. Og fikk riktig hjelp :)

Hun har fått spysjuka nå :/ så formen er enda verre. Spydd i ti timer i strekk hele tiden [emoji31]
Ånei, ikke spysyk da [emoji57] Huff! Har resten sluppet unna eller?

Har du det bra da? [emoji171]
Det går fint. Er nervøs nå, ligger på Rikshospitalet og skal være her til onsdag. Opp for undersøkelser 06.45 imorgen. Fryktelig tidlig! [emoji85] Da får jeg kontrast i spinalkanalen så dette går opp til hjernen før 8 timer med MR.
Lykke til! 8 timer er lenge! Hvordan løses det med tanke på sult og andre kroppslige behov? Man blir da vel sulten. Gitt at du er våken?

Back
Topp